Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 19:09   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: AXEL Music - "Prisstigning" (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Rahbek78
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 April 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Sendt: 23 Oktober 2006 kl. 21:55 | IP-adresse registreret  

Hej alle

>Ville egentlig bare fortælle at AXEL har valgt at man nu skal betale for fragt for hver enkelt bestilt vare. Dvs. eks. 20,- for levering af en DVD eller CD. Andre koster det en 10,- for.

Det løber jo desværre en del op.

Bestilte omkring 7 titler idag.

Samlet fragtpris ca. 120,-

Hmm... Det er nu bare lidt træls. Men nu har de forretningen oppe at køre, så nu skal der selvfølgelig tjenes penge. Det er forståeligt - men også træls!

Til top Vis Rahbek78's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rahbek78

Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 23 Oktober 2006 kl. 21:57 | IP-adresse registreret  

Jamen så er der jo MASSER af andre at handle ved...

Mvh.
Til top Vis Milu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Milu

Rahbek78
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 Oktober 2006 kl. 22:09 | IP-adresse registreret  

Milu skrev:

Mvh.

BLU-RAY/HD-DVD Titler?

Hit med links hvis du kender andre!

Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 23 Oktober 2006 kl. 22:13 | IP-adresse registreret  

Rahbek78 skrev:

Milu skrev:
Jamen så er der jo MASSER af andre at handle ved... Mvh.

BLU-RAY/HD-DVD Titler?

Hæh, dér fik du mig! Aner intet om det desværre! Troede det var alm. CD og DVD...
Men er de ikke til at skaffe i udlandet (Europa)?

Mvh.
Til top Vis Milu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Milu

jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Lokalitet: København
Sendt: 23 Oktober 2006 kl. 22:15 | IP-adresse registreret  

Rahbek78 skrev:

Hej alle

>Ville egentlig bare fortælle at AXEL har valgt at man nu skal betale for fragt for hver enkelt bestilt vare. Dvs. eks. 20,- for levering af en DVD eller CD. Andre koster det en 10,- for.

Hmm... Det er nu bare lidt træls. Men nu har de forretningen oppe at køre, så nu skal der selvfølgelig tjenes penge. Det er forståeligt - men også træls!

Har de ikke samtidigt sænket priserne generelt?

Til top Vis jdg1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jdg1 Besøg jdg1's Websted

Scherer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2004
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 23 Oktober 2006 kl. 22:18 | IP-adresse registreret  

Rahbek78 skrev:

Milu skrev:

Mvh.

BLU-RAY/HD-DVD Titler?

http://www.play.com/HOME/HOME/6-/Home.html

Priserne er incl. fragt.

120,- er fuldstændig vanvittigt for at sende 7 titler. De betaler med garanti under halvdelen ved PostDK

Til top Vis Scherer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Scherer

Rahbek78
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 Oktober 2006 kl. 22:22 | IP-adresse registreret  

jdg1 skrev:
Rahbek78 skrev:

Hej alle

Hmm... Synes jeg nu ikke.... Og dog Batman Begins kostede kun 151.95,- - Så måske du har ret...

Nå men det er nu heller ikke det der skal vælte budgettet... Men så måtte de hellere lade varerne stige en lille smule, og så stadig tilbyde fri levering. Hmm.. Må være noget psykisk jeg kæmper med!

jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Sendt: 23 Oktober 2006 kl. 22:23 | IP-adresse registreret  

Fra hjemmesiden:

PRISERNE ER LAVERE – KAN DET PASSE?

Vi har besluttet os for at skille fragt og ekspeditiongebyr fra varernes pris i stedet for at have det hele i en samlet pris. Dette giver ganske enkelt et mere ”fair” system mht. til fragtprisen, og giver dig et bedre sammenligningsgrundlag da 9 ud af 10 online-shops netop gør dette. Større gennemsigtighed og en bedre pris er ganske enkelt målet. Et produkts fragt og ekspeditionsgebyr bliver nu beregnet på baggrund af varens vægt. Varernes vægt kan du se under varernes produktdetaljer (se eksempel) såvel som under ud-tjek. Hver vare er vist med en ca. vægt rundet af til nærmeste 100 gram. Den vægt der er indikeret på siden, er altså den vægt, du bliver beregnet for (Denne vægt kan derfor godt afvige lidt fra produktets helt reelle vægt).

The weight and p&p cost is shown in the product details as well as during check-out. Every item is indicated with an approximate weight rounded to the nearest 100 grams. Please note that the weight indicated is the one you will be charged and does not necessarily reflect the actual accurate weight of the product itself.

Med dette nye system kan vi nu være endnu mere aggressive med vores priser. Du kan derfor godt vænne dig til at se BILLIGERE VARER (også inklusiv fragt og ekspedition) i vores online shop. De fleste af vores kunder kan godt lide kun at bestille enkelte varer af gangen i stedet for at ”samle” store ordrer. Med dette nye system er det stadig muligt – vi prøver altså ikke at få dig til at købe flere varer så vi kan spare et par kroner på fragt.

Vores service som du kender den forbliver den samme. Der vil altså være INGEN ændringer i den måde dine varer bliver sendt, pakket og leveret.

Til top Vis jdg1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jdg1 Besøg jdg1's Websted

Scherer
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 Oktober 2006 kl. 22:25 | IP-adresse registreret  

Rahbek78 skrev:
jdg1 skrev:
Rahbek78 skrev:

Hej alle

Hmm... Synes jeg nu ikke.... Og dog Batman Begins kostede kun 151.95,- - Så måske du har ret...

Nå men det er nu heller ikke det der skal vælte budgettet... Men så måtte de hellere lade varerne stige en lille smule, og så stadig tilbyde fri levering. Hmm.. Må være noget psykisk jeg kæmper med!

Jeg synes ikke forretningerne behøver at tilbyde fri levering, men der skal være mening med galskaben.

Hvad kan 7 DVD'er veje? Ved maks. 2 kg. koster alm. levering kr. 50,- ved værdipakke til 1000,- koster det 115,50 og det er vejl. priser ved PostDK, du kan være stensikker på Axel Music betaler mindre end det.

tarup 13
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 23 Oktober 2006 kl. 22:30 | IP-adresse registreret  

I kan være stensikker på, at det jeg sælger i min forretning, har jeg betalt mindre for. Hvor frygteligt er det, at man tager 17,14 for at sende en dvd.

vh. Henrik

Webmonkey
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Juni 2003
Sendt: 23 Oktober 2006 kl. 23:38 | IP-adresse registreret  

Rahbek78 skrev:

Hej alle

Ja, det er noget underligt noget. Nogle HD-DVDer koster kun 9,95kr men andre koster 19,95kr - De burde veje det samme....

Scherer
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 Oktober 2006 kl. 09:38 | IP-adresse registreret  

tarup 13 skrev:

I kan være stensikker på, at det jeg sælger i min forretning, har jeg betalt mindre for. Hvor frygteligt er det, at man tager 17,14 for at sende en dvd.

vh. Henrik

Som udgangspunkt er der ikke noget i vejen med at tage 17,14 i forsendelse for en DVD, men normalt får man mængderabat og JEG synes at 120,- for at sende 7 DVD'er er hampert.

Jeg er rimelig sikker på at Axel Music IKKE gør det for vores skyld, men for at tjene flere penge. Og det har jeg ikke noget imod, men man kunne, efter min mening, gøre det på en smartere måde.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes