Bruger siden: 01 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 47
Sendt: 02 November 2006 kl. 20:32 | IP-adresse registreret
har jeg til min bærbar... der er et mini jack med rødt lys i... hvad skal jeg sætte den ind i på min denon avr 1907 forstærker... og hva kabel skal jeg bruge... der er femten meter l mellem... nogle der kan hjælpe?
Bruger siden: 10 Januar 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 199
Sendt: 02 November 2006 kl. 21:53 | IP-adresse registreret
Kender ikke til kortet, men det lyder til at det er samme type stik som i mit audiotrac?? kort.
Det er et kombineret mini jack og toslink stik. Du kan enten vaelge at traekke et minijack til phono kabel mellem pc og receiver, eller du kan traekke et optisk kabel. Den type stik kraever sikkert en lille gennemsigtig plastic dims for at kunne forbinde stikket med det optiske kabel. Den dims burde foelge med lydkortet.
Det er lige praecis saadanne en "dims" jeg taeknte paa. Jeg var slet ikke klar over at de kunne koebes i loes form - eller ogsaa er jeg bare for doven til at lede.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum