| Sendt: 09 November 2006 kl. 00:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey alle! Jeg har en computer med et 6600GT grafikkort, hvor min TFT monitor er tilsluttet via VGA og mit LG LX1R TV er tilsluttet via DVI. I skærmindstillinger står min 19" TFT monitor som primær skærm og LG´en som sekundær. Den står på "klon"-mode. Når jeg så vil afspille en DVDfilm på min 19" så vil PowerDVD ikke vise billedet som om at 19"eren ikke var den primære skærm. Går jeg så ind i skærmindstillinger og ændre indstillingerne for at ændre tilbage til de oprindelige med det samme igen, trykker anvend og så prøver filmen. Så virker det fint med billedet. Så kan der fx gå en time, så er den gal igen og så skal jeg fuldføre samme procedure igen for at få billede. Ikke nok med det, så når jeg maximerer PowerDVD så bliver det ikke fullscreen men fullscreen sort og så kun lille billede oppe i det ene hjørne. Hvad er der galt og hvordan løser jeg problemet? Til dagligt skal min 19" bruges som primær skærm, men til visse formål skal min LG bruges som primær skærm. Skal siges at afspilning af .avi i WMP i fullscreen virker fint både på min 19" og på LGén. Håber der er nogle venlige sjæle der kan hjælpe. Tusind tak.
__________________ Panasonic 37PV70 - Marantz SR5500 - Playstation 3 - Sanyo Z3 - Dali 5005LE - Dali C1000 - Dali R1000 - Dali SWA12
Hjemmebio!
|