Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2026 | 08:32   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: HD-TV til bl.a. xbox 360? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Husum
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 November 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 12 November 2006 kl. 22:04 | IP-adresse registreret  

Hej folkens

Jeg ved godt at der er mange som mig der konstant spørger om, hvad man skal købe. Jeg har da også forsøgt at kigge i andres tråde, men kan ikke finde svar på det jeg leder efter.

Efter at jeg har fået mig en xbox 360, vil jeg også gerne have skiftet mit gamle TV ud til et HD-TV, efter at have set den enorme forskel på grafikken i en spil-butik.

Jeg skal bruge TV'et til en blanding af almindelig fjernsynskiggeri, og samtidig xbox 360'eren. Jeg har fået anbefalet dette TV: http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=194430 , men har samtidig fået at vide, at plasma ikke er lige så godt som LCD til xbox'en, er dette rigtigt?

Jeg leder efter et fjernsyn i 32"-42" området, i en prisklasse omkring de 10.000. Hvis der er mange penge at spare på et 32" i samme kvalitet som f.eks det nævnte panasonic i 42", vil jeg meget gerne det, da min SU ikke rækker særlig langt.

Hvad vil i foreslå til mit forbrug?

På forhånd tusind tak for jeres inputs.

Mvh Frederik
Til top Vis Husum's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Husum Besøg Husum's Websted

Husum
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 November 2006 kl. 15:04 | IP-adresse registreret  

Jeg har nu besluttet mig for at det bliver et samsung 32", især pga. deres game-mode til xbox'en.

Men der er jo 15-20 modeller. Hvilken skal jeg vælge? Det skal bare være den bedste til prisen, problemet er at jeg ikke kan finde rundt i hvad der er bedst.
Til top Vis Husum's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Husum Besøg Husum's Websted

Husum
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 November 2006 kl. 15:48 | IP-adresse registreret  

Anyone?

Vanderlay
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 14 November 2006 kl. 15:55 | IP-adresse registreret  

Når der optræder så mange modeller, er det nok fordi de stadig sælger gamle modeller.

De nyeste hedder vist R72 for den billige model, og M71 for den dyrere model. Jeg har aldrig spillet XBox, så jeg ved ikke, hvad der får den til at se godt ud, men hvis jeg skulle have et billigt 32", ville jeg nok se nærmere på dette tilbud og være ligeglad med game mode og den slags features.

http://www.tapeconnection.dk/tcasp/default.asp?menulag=& emne=visprodukt&Gruppenr=Toshiba%2032%20WL&ID_infosi de=96274

Hvis jeg havde lidt flere penge, ville jeg købe et Panasonic plasma, hvor man virkelig får meget for pengene.
Til top Vis Vanderlay's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Vanderlay

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes