Ja, nu har jeg læst og kigget en del på de hersens fine ledninger som I alle roser så meget. Som det fremgår af mit setup nedenfor, er det et område, som jeg ikke har beskæftiget mig så seriøst med... endnu.
Jeg er dog nu ved, at være klar til at se, hvordan jeg kan opnå en lydmæssig forbedring i mit setup.
1. Kabel mellem afspiller og forstærker til cd lyden.
Hvad vil jeg kunne opnå ved at sætte analog kabel mellem disse enheden i stedet for blot at lade det løbe igennem digital kablet? Jeg antager der kunne være noget at hente på den side. I så fald hvad kunne man tænke som et muligt bud? Budget her er vel en 500-1000.-?
2. Højtalerkabel
Jeg overvejer, at prøve nogle nye kabler til fronterne. Igen her øsnker jeg en bedre lyd på stereosiden. Efter at have pløjet de sidste tre måneders indlæg igennem, kan jeg se et kabel som for alvor træder frem i rampelyset VDH Clearwater. Det lader jo til, at være årtiets fund!? Nogen som har prøvet dem med B&W foran? Budgettet her kunne nok godt klemmes en tand opad, hvis der for alvor er noget at hente :-) jeg tænker en 2X3meter a ca. 200 .- meteren
Skulle der være én, som har set brugte kabler, der kunne gavne i detteher hører jeg meget gerne om det
Setup:
Fronter: B&W 604S3
Center B&W LCR600S3
Bag: B&W 602S2
Højtalerkabler: Taralabs Omni
Digital coaxial kabel : AudioQuest VDM-Xr
Surround forstærker: Yamaha DSP A2
Dvdafspiller: Yamaha DVD-S657
Håber I har lyst til, at bringe mig nærmere det første trin på stigen i denne del af vejen til god/bedre lyd 
musashi