Bruger siden: 17 November 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1
Sendt: 17 November 2006 kl. 14:16 | IP-adresse registreret
Hej folkens
Jeg har i en periode været på jagt efter mit første fladskærms tv.
Jeg har meget beskedne krav. Det skal være kæmpestort, knivskarpt, godt i en meget lys stue og pivbilligt. Hidtil har jeg ikke kunnet finde et tv, der lever op til mine krav. Men nu har jeg netop set en avisreklame om et Philips 42" plasma tv Model 42PF5331 til knap kr. 10.000
Hvem kan give mig ekspertråd om dette tv? Jeg har ikke meget forstand på specifikationer. Kan bare konstatere, at man her får forholdsvis mange tommer for pengene. Og Phillips betragter jeg normalt som et solidt mærke.
Bruger siden: 23 August 2005
Status: Offline Indlæg: 959
Sendt: 21 November 2006 kl. 11:06 | IP-adresse registreret
Thomas Møller skrev:
Hej folkens
Jeg har i en periode været på jagt efter mit første fladskærms tv.
Jeg har meget beskedne krav. Det skal være kæmpestort, knivskarpt, godt i en meget lys stue og pivbilligt.....
Det har været nævnt, at plasma har problemer med kontrast og reflekser, hvis der er meget lys. Jeg har pt. ikke selv set nævnte fænomener (jeg har LCD), men det kunne være, at der var andre, der havde kommentarer til emnet???
Bruger siden: 07 Januar 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 55
Sendt: 21 November 2006 kl. 12:07 | IP-adresse registreret
Panasonic PV60E har en meget høj kontrast, og jeg tror også lydniveauet er væsentlig højere end end LCD. Jeg var inde at se fjernsynet i tapeconnection, og jeg var ikke i tvivl. I forhold til kravene, så er det knivskarpt, kæmpestort og har en rimelig pris. Jeg bruger det selv i en stue med hvide vægge, og her har jeg ingen problemer
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum