Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. juni 2026 | 21:13   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør/tweaks
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør/tweaks
Emne Emne: DVD opbevaring! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Glady
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 18 November 2006 kl. 12:02 | IP-adresse registreret  

Hej

Er der andre som mig, der har en så pæn slat dvd titler, at de sædvanelige opbevarings muligheder ikke er tilstrækkelige?

Ved godt at man bare kan købe flere reoler/hylder til hele samlingen af film. Syntes bare dette er en uholdbar løsning der fylder mere en der er behov for i en almindelig stue, plus prisen så også kan løbe løbsk hurtigt....

Detj eg savner er en løsning, som jeg hidtil ikke har kunnet finde på nogle danske salgs sider, men i Usa er der åbenbart markede for os med +300 film...

Der kan man finde store drejelige tårne med plads til 5-600 film eller 1100 cd´er

Fandt sådan et monster tårn til under 200 dollar 169$ mener jeg det var, det hed Revolving CD Rack - 1060  men kunne desværre ikke sendes over atlanten, fra siden der solgte den..

Kan ikke huske hvad siden præcis hed der solgte, men med en hurtig søgning kan i hurtigt finde det.....

Så please er der nogle der kender til problemet og har fundet en løsning der måske kan dække behovet, eneste krav er den skal passe til dvd-film +300 stk. ikke have glaslåger og ikke koste flere tusind kr. men i første omgang er jeg dog villig til at kigge nærmere på produktet også må jeg jo eventuelt leve med hvis det koster lidt at få det pænt.......

Til top Vis Glady's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Glady

zaboom
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Sendt: 01 December 2006 kl. 08:45 | IP-adresse registreret  

Et alternativ kan være en DJ kuffert. Denne løsning valgte jeg til mine 200+ film. Flået ud af originalcover og ned i lommer. Og nu er der plads til andet i stuen. Dette fungerer fint for mig. Min samling har jeg oprettet på pc'en med DVD profiler + online og derefter printet det hele ud, så jeg stadig har overblikket.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes