| Sendt: 18 November 2006 kl. 12:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Er der andre som mig, der har en så pæn slat dvd titler, at de sædvanelige opbevarings muligheder ikke er tilstrækkelige?
Ved godt at man bare kan købe flere reoler/hylder til hele samlingen af film. Syntes bare dette er en uholdbar løsning der fylder mere en der er behov for i en almindelig stue, plus prisen så også kan løbe løbsk hurtigt....
Detj eg savner er en løsning, som jeg hidtil ikke har kunnet finde på nogle danske salgs sider, men i Usa er der åbenbart markede for os med +300 film...
Der kan man finde store drejelige tårne med plads til 5-600 film eller 1100 cd´er
Fandt sådan et monster tårn til under 200 dollar 169$ mener jeg det var, det hed Revolving CD Rack - 1060 men kunne desværre ikke sendes over atlanten, fra siden der solgte den..
Kan ikke huske hvad siden præcis hed der solgte, men med en hurtig søgning kan i hurtigt finde det.....
Så please er der nogle der kender til problemet og har fundet en løsning der måske kan dække behovet, eneste krav er den skal passe til dvd-film +300 stk. ikke have glaslåger og ikke koste flere tusind kr. men i første omgang er jeg dog villig til at kigge nærmere på produktet også må jeg jo eventuelt leve med hvis det koster lidt at få det pænt.......
|