Jeg har gennem en kort periode overvejet at gå fra
surround til stereo! Grunden til disse overvejelser ligger i at jeg ikke ser ligeså mange film som jeg gjorde før hen, og jeg hører nu også mere musik...

Jeg kunne godt tænke mig en ordenlig forstærker (integreret forstærker / forforstærker+effektforstærker).
Forstærkeren skal være med
mindst 3 udgange (CD-afspiller, DVD-afspiller og PC) og skal helst være med
pre-out til effekt (hvis det er en integreret). Den må også gerne have
sub-out!
Højttalerne skal kunne levere en hurtig og dyb bas og må gerne kunne spille højt (uden forvrængning selvfølgelig)! Sub-out er hvis jeg skal have tilsluttet en subwoofer til det sidste bas... Af musik hører jeg alt fra Gary Moore til Dansk Top til Hardstyle!
Kender i det når der er et stykke musik næsten kan få en til at tude, fordi det lyder så godt? - Den følelse vil jeg gerne have oftere...

Jeg har ikke tænkt mig at smide mange 1.000 kr. efter det, men vil samtidig gerne have noget jeg bliver glad for...
Af nuværende system, som der skal sælges, har jeg:
- Reciever: Sony STR-DE 598
- Front-HT'er: Dali 505
- Center-HT'er: Dali SC-5
- Bag-HT'er: Jamo Surround 200
- Subwoofer: 2 stk. Dali SW-8 (passive)
- Kabler: Oehlbach 2 · 2,5 mm
Hvis i har forslag til forstærker og højttalere efter kravene foroven, må i meget gerne komme med dem!
Mit nye stereo må gerne overgå mit nuværende surround lydmæssigt, bare i 2-kanaler!

Jeg ønsker ikke at smide alt for mange penge efter det,- under 5.000 kr...
Alt feedback er velkommen, i må gerne sende mig en PB hvis i vil fortælle noget udelukkende til mig, og hjælp mig så med en ordenlig overgang fra surround til stereo!
På forhånd tak!