| Forfatter |
|
tossi Branchemedlem

Produktions tekniker, Lyngdorf Audio A/S
Bruger siden: 03 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 501
|
| Sendt: 23 November 2006 kl. 14:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som over skriften lyder hvilken digital tv tuner skal man gå efter hvis det skal være noget af en ordelig kvalitet og samtidig ikke kostes flere 1000kr, det er sådan set bare bruges til at tage DR2 med. Skal lige siges at jeg ikke er ret meget inde i alt det digital tv haløj, så ved ikke helt hvad man skal gå efter, håber der er nogen der kan hjælpe
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 23 November 2006 kl. 14:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ville vente med at invisterer i en digital tuner hvis jeg var dig. Der sidder en i min pc og den er stort set ikke til noget som helst, tror måske det er fordi det ikke er ordentlig udbygget endnu, så det skal nok komme, men som det er idag er det til p..
|
| Til top |
|
| |
taz123456 Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 482
|
| Sendt: 23 November 2006 kl. 14:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
på recordere.dk er der test af nogle forskellige digitale tunere. synes du skal kigge derinde. men svigermor har købt en af dem. og hun er godt tilfreds.
__________________ Mit grej: Musical Fidelity A5 integreret, DLS R55 mk2, Squeezebox(fremragende maskine), Oppo dvd, LG 42PC1R Plasma. Se mere på: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=75120&KW=ta z123456
|
| Til top |
|
| |
klogesen Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 599
|
| Sendt: 23 November 2006 kl. 14:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har købt sådan en Philips til 500 i Elgiganten (for ca. 3 måneder siden) til mit job, fordi der ikke er lagt antenne eller kabel ind i ejendommen. Med en lille stueantenne leverer den et helt klart billede uden skygger, forstyrrelser eller noget. Og den er nogenlunde let at betjene. Men ikke noget med digitalt billede ud, og vistnok ikke engang stereolyd (er lidt i tvivl, men vi bruger kun et mono-tv). Den er fin nok.
En ven af mig har købt Thomsons tilsvarende box til næsten samme pris, osse i giganten. Den har hans mor på sit tv, hvor tag-antennen har problemer med kvaliteten af billedet, der er skygger og sådan. Her er forbedringen helt enorm! Krystalklart billede, meget imponerende. Men betjening og menuer: føj for pokker. Det er næsten ubrugeligt. Ingen af dem kan andet end at tænde og slukke og så vælge kanal. Til alt andet må jeg på besøg og hjælpe. Og man må selv finde ud af næsten alt. Brugsanvisningen er så ringe at det er en fornærmelse.
Håber det hjælper lidt. __________________ venlig hilsen Klogesen.
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 23 November 2006 kl. 15:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
| Jeg ville vente med at invisterer i en digital tuner hvis jeg var dig. Der sidder en i min pc og den er stort set ikke til noget som helst, tror måske det er fordi det ikke er ordentlig udbygget endnu, så det skal nok komme, men som det er idag er det til p.. |
|
|
Hmm det kunne være jeg skulle prøve at købe en anden anetenne end den der følger med så
|
| Til top |
|
| |
JoeConsultant Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 494
|
| Sendt: 23 November 2006 kl. 15:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
tossi skrev:
| Som over skriften lyder hvilken digital tv tuner skal man gå efter hvis det skal være noget af en ordelig kvalitet og samtidig ikke kostes flere 1000kr, det er sådan set bare bruges til at tage DR2 med. Skal lige siges at jeg ikke er ret meget inde i alt det digital tv haløj, så ved ikke helt hvad man skal gå efter, håber der er nogen der kan hjælpe |
|
|
Maximum t-3000 til dkk 549 online - testvinder på recordere.dk, gir et krystalklart billede. Eller ihvertfald så godt som teknikken tillader. Har sendt dig en PB. Vælg evt en af pakkerne med en digiality antenne, bruger selv udendørsantennen (indenfor).
Mvh Jonas __________________ Sonos :-)
Nyt på vej....
|
| Til top |
|
| |