Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 00:00   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Infocus In76 vs Sanyo Z4 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
brutalis
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Februar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 26 November 2006 kl. 12:54 | IP-adresse registreret  

Hej alle!!

Jeg står foran mit første køb af projektor, og er nået frem til at valget står mellem Infocus In 76 og Sanyo Z4. Planen er at den kun skal bruges til koncertoptagelser og dvd film - altså ikke tv-avis, hammerslag osv. Har i nogle gode råd og erfaringer at give mig i den forbindelse??

Kan se der er mange penge at spare ved at købe i Tyskland, og kunne også godt tænke mig at høre om der er nogle der kan anbefale et godt og sikket sted at handle dernede.

På forhånd tak for jeres input!!

Til top Vis brutalis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af brutalis

nesdam
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juni 2005
Lokalitet: Odense
Sendt: 27 November 2006 kl. 13:16 | IP-adresse registreret  

De to projektorer er jo i vidt forskellige prisklasser!

Z4 kan købes nu til en fornuftig pris og giver en særdeles god ydelse til prisen. Den kræver dog en del justering for at yde sit optimale. Z5 har rettet op på de fleste af de svage sider, men er selvfølgelig en del dyrere. Dog ikke så dyr som IN76.

Mit gæt er at en projektor som IN76 snart vil falde en hel del i pris. Jeg vil derfor ikke råde dig til at købe den til den nuværende pris.

Vedrørende tyske forhandlere så kig i forhandler-forumet.

Til top Vis nesdam's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nesdam

hilfiger
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2005
Lokalitet: København
Sendt: 27 November 2006 kl. 17:58 | IP-adresse registreret  

Infocus skulle også komme med en IN-78 model i december med bedre chip og konrast. Forhørte mig om prisen og en forhandler sagde omkring 25k men mon ikke nærmere det bliver 20, idet der så kun vil være ca 10k op til sonys Pearl. Har du ellers overvejet panasonics pt-ax100, den har bedre lysstyrke end sanyoen, tjek evt projectorcentral.com og projectorreviews.com for yderligere info.
Til top Vis hilfiger's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hilfiger

Filur999
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Februar 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 29 November 2006 kl. 08:18 | IP-adresse registreret  

Købte mig en Z4 for små 14 dage siden, og selvom jeg endnu kun bruger et rullegardin som lærred er jeg MEGET glad for det billede den leverer, og jeg har næsten ikke pillet ved instillingerne endnu.. Har indtil videre kørt 35 timer med hovedsageligt PS2 og DVD via composite, men har også prøvet at smide en fodboldkamp på, fra scartudgangen på tv'et også via composit.. Så den kan jeg kun anbefale..

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes