| Sendt: 27 November 2006 kl. 20:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle, Jeg står og skal købe et lcd-tv her snart, og jeg har kigget lidt rundt omkring, og er blevet nogenlunde enig med mig selv om, at mærket skal være Samsung. Der er 2 tv, som jeg godt kan lide, med umiddelbart samme specs, men til en helt forskellig pris: Samsung LE-32R72B (~ 7.445 kr.)
- Link til dvdpriser.dk (forhandlere + priser)- Link til Samsungs egen side (Specifikationer)
Samsung LE-32R75B (~ 8.495 kr.)
- Link til dvdpriser.dk (forhandlere + priser)- Link til Samsungs egen side (Specifikationer)
Min logik siger mig, at R75B må være nyere end R72B'eren. Men hvad er forskellen? Ud over designet. Er der nogen revolutionerende ny teknologi bag? Der er trods alt ca. 1000 kr. til forskel i prisen. Jeg synes, at jeg har hørt meget godt om R72B herinde på forumet, men R75B har ikke engang været nævnt herinde. Derfor håber jeg på, at der er nogen af jer der har kendskab/erfarring med R75B, og kan fortælle mig om det er en god idé at smide 1000 kr. ekstra efter dette, i forhold til det andet med samme specs. Personligt synes jeg dog, at designet på R75B er en smule pænere end R72B. Håber at høre fra jer, skyd løs!
|