| Forfatter |
|
Brinaldo Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 19
|
| Sendt: 04 December 2006 kl. 09:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa,
Jeg har fået mig et lækkert 40 tommer samsung fjernsyn, men jeg er ikke tilfreds med min teliastrofa signal.
Jeg har brug for følgende:
Et super signal der ikke kommer ind i fjernsynet via et analog antenne stik. Det skal gerne komme ind via et scartkabel
Følgende kanaler skal som minimum være med i pakken:
DR TV2 TV2 Zulu TV3 TV3+
|
| Til top |
|
| |
tobywan Forum Bruger

Bruger siden: 10 Maj 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 465
|
| Sendt: 04 December 2006 kl. 10:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa Du skal have et abb. på stofas digitale spejl. Det er en digital kopi af alle de stationer du i forvejen har. Du får en lille dvb-c boks ud med scart eller hdmi tilslutning. Jeg mener der er flere bokse tilrådighed alt efter om den skal understøtte HDTV eller ej. Kvaliteten er helt i top, og udover det bedre signal får du også et "ægte" 16:9 signal ind (på de stationer der sender det ud).
__________________ Min Hjemmebio
|
| Til top |
|
| |
tobywan Forum Bruger

|
| Sendt: 04 December 2006 kl. 10:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her har du priser på de forskellige bokse, og et link til ydereligere produkter i StofaXtra pakkerne.
Ydelse |
Pris |
| Oprettelse inkl. StofaXtra kort |
349 kr. |
| Digital dekoder |
1.495 kr. |
| Digital HD-dekoder |
2.999 kr.
|
Det digitale spejl koster 50kr per måned.
http://www.stofa.dk/showpage.php?mid=44
|
| Til top |
|
| |
Brinaldo Forum Bruger

|
| Sendt: 04 December 2006 kl. 17:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for svar. Det første jeg gjorde var at drøne forbi den lokale telia butik i slagelse.... Blot for at få en kold spand vand i hovedet :( De udbyder ikke det digitale spejl før en gang til næste år.... Det er helt til grin... Men så må jeg jo bare vente. Men tusind tak for svaret!
|
| Til top |
|
| |
tobywan Forum Bruger

|
| Sendt: 04 December 2006 kl. 19:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brinaldo skrev:
Tak for svar.
Det første jeg gjorde var at drøne forbi den lokale telia butik i slagelse.... Blot for at få en kold spand vand i hovedet :(
De udbyder ikke det digitale spejl før en gang til næste år....
Det er helt til grin... Men så må jeg jo bare vente. Men tusind tak for svaret!
|
|
|
Ok damn det var da surt :( Vidste ikke det sådan var geografisk bestemt. Kommer det an på hvilken antenneforning man er medlem af eller? __________________ Min Hjemmebio
|
| Til top |
|
| |
Brinaldo Forum Bruger

|
| Sendt: 05 December 2006 kl. 08:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ved faktisk ikke hvorfor de ikke har det i Slagelse. Men de virkede ikke specielt hjælpsomme eller klar på informationer, så jeg gad ikke stille så mange spørgsmål.
Det var dog lidt plat. De viste naturligvis discovery i HD i butikken. Det syntes jeg er rimelig misvisende, da de ikke engang kan levere det digitale spejl.....
|
| Til top |
|
| |
tobywan Forum Bruger

|
| Sendt: 05 December 2006 kl. 08:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du er ikke den eneste der har problemer med Stofas generelle informationsnivaeu og hjælpsomhed. Jeg har selv installeret en HD boks hos mine forældre, og det har ifølge dem været en kamp hver gang de har haft kontakt til dem. De har haft en del problemer med den, men efter den er blevet sendt til rep. og de har fået en låne model ser alt ud til at køre rigtigt godt.! Heldigvis har jeg selv TDC, selvom de da også har deres problemer med den nye HDboks, men den gamle kører helt suverænt ! Held og lykke med det - du har i hvert fald noget at glæde dig til, når de nu engang får snøvlet sig sammen til at levere et signal i Slagelse også!
|
| Til top |
|
| |
osprey Udelukket fra forum

Bruger siden: 26 Januar 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1053
|
| Sendt: 05 December 2006 kl. 11:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Om det er helt fair give Stofa skylden?
Hvis nogen har skyld i mange ikke har TDC skal man mere laste Amter eller Kommunerne, herefter Antenneforeninger.
Stofa ville faktisk gerne levere saa meget som muligt, inkl. HDTV hvis "Dette ellers var gaaet planmaessigt" her via kabel og begyndt for 7 aar siden. Det er mit indtryk og der er ikke sket meget som har aendret herpaa.
|
| Til top |
|
| |
tobywan Forum Bruger

|
| Sendt: 05 December 2006 kl. 11:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
osprey skrev:
Om det er helt fair give Stofa skylden?
Hvis nogen har skyld i mange ikke har TDC skal man mere laste Amter eller Kommunerne, herefter Antenneforeninger.
Stofa ville faktisk gerne levere saa meget som muligt, inkl. HDTV hvis "Dette ellers var gaaet planmaessigt" her via kabel og begyndt for 7 aar siden. Det er mit indtryk og der er ikke sket meget som har aendret herpaa. |
|
|
Der er vel ikke andre at kritesere end Stofa, når det nu er "Det digitale spejl" som ønskes. Så vidt jeg kan forstå har han allerede et stofa signal ind. Mit eget kritikpunkt gik udelukkende på den generelle service hos Stofa - i hvert fald som jeg selv og flere bekendte har oplevet. __________________ Min Hjemmebio
|
| Til top |
|
| |