Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2025 | 20:17   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Xave! Andre der har problemer? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
drholm
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 05 December 2006 kl. 00:13 | IP-adresse registreret  

Jeg forsøgte at købe en flad. Toshiba 32" WL 66 hos Xave. Fik desværre leveret et defekt apparat idet en hel linie pixels fungerede forkert.
Returnerede straks, og bad telefonisk om en ombytning. Svaret var at de lige skulle se apparatet først. Desværre valgte de at sende til reparation og derefter har der været voldsom stilhed. Efter 5 uger fik jeg pludselig en mail om at apparatet var på vej til mig - samtidig viste deres "reklamationsforum" at sagen var afsluttet.
7 uger henne kontaktede jeg Xave og meddelte at jeg returnerede apparatet. (Ja, jeg har rådført mig med forbrugerstyrelsen, som mener jeg har mindst 11 og nok 14 dages returret tilgode da jeg slet ikke har haft apparatet intakt).
Nu sidder jeg og vrider hænder. Xave har ikke kvitteret for min "returnering" endsige varslet en tilbagebetaling.

Er der andre der oplever problemer med Xave? Er det nu kavalleriet skal frem, dvs at jeg skal bruge penge på bistand?
Til top Vis drholm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af drholm

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes