Bruger siden: 12 Marts 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 452
Sendt: 05 December 2006 kl. 17:01 | IP-adresse registreret
Skal bruge nogle højttalere til min comp. men hvad for nogle?? har set på nogle empire speakers se link HER Både dem der hedder R1000N og EMP-M2....
Først M2 syntes de er for små så dem idag i en butik og de lød heller ikke særligt gode
R1000N lød tilgengæld rigtig godt men de var godt nok grimme og lidt for store til at stå ved siden af skærmen...
Nogle der kender nogle gode Pc- højttalere eller aktive syntes jeg har ledt alle vegne...
Så de der acoustic lab de er rigtige fede men dem kan man vist ikke få længere... De må gerne være pæne men lyden er vigtigst! Alle foreslag er velkommen... God Jul
Bruger siden: 23 Oktober 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 439
Sendt: 05 December 2006 kl. 19:45 | IP-adresse registreret
Har du set B&Os nye Beolab 4, de ligner en pyramide synes selv de er rigtigt flotte især med vægbeslaget og monteret på væggen. De er selvfølgelig aktive og med indbygget ice forstærker, dem kunne jeg selv godt finde på til min PC.. men prisen er en smule høj 4295 kr stk.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum