| Sendt: 11 December 2006 kl. 13:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej, jeg har tænkt mig at købe en projektor engang efter jul, eller muligvis starten af det nye år,,
har lige nogle spørgsmål, jeg har et 20" alm. crt. tv, meget dårligt, kun med scart, det ryger ud når jeg får projektor,, men hvordan fungerer det med at få tv signal til en projektor der hænger i loftet.? har lagt mærke til at ingen projektorer har antenne in stik ,,
og kan det rent praktisk fungere med tekst tv osv. med en projektor, man skal vel have en slags digi box til tv signalet ku jeg forestille mig :S,, jeg har tænkt på en "Panasonic PT AX100" som lyder til at være ret populær herinde,, men altså er det fint selvom der er masser af lys i ens stue at have en projektor istedet for et fjernsyn ?
jeg har en dvd afspiller med HDMI, så det vil da også skabe praktiske problemer med at få et HDMI kabel op til loftet vel :S,, hmm..
Har set at et lærred er rimelig dyrt, ca. 2000+ er det ikke åndsvagt for et stykke rullekarton?! kan man ikke selv lave sådan et mon? :) og er der ikke nogle der har en guide m.v. hvis det er ;)
mvh Thomas
|