Forfatter |
|
Thorsen. Forum Bruger
Bruger siden: 26 Maj 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 6
|
Sendt: 14 December 2006 kl. 20:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med huset og anlægget!
Mentor'en er en lækker serie som både ser godt ud og vigtigst af alt spiller godt!
Kan godt forstå dit valg af sub er faldet på en B&W den spiller, efter min mening, også bedre end stort set alle dali subs på nær euphonia
Det bliver spændende og se udviklingen i dit projekt! og held og lykke med det!
|
Til top |
|
|
farmer Forum Bruger
Bruger siden: 26 December 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 74
|
Sendt: 14 December 2006 kl. 20:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med det nye grej og held og lykke med at få lavet et flot biorum.
Med udstyret tegner det da allerede godt
Farmer
|
Til top |
|
|
deejaysteff Forum Bruger
Bruger siden: 14 December 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 26
|
Sendt: 14 December 2006 kl. 22:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der nye billeder
Vi har lige været en tur i huset idag, og så måtte jeg lige knipse et par nye billeder hvor anlægget er sat delvist op bare i kontoret for at få en ide om hvordan det kommer til at se ud Ærgrer mig dog over jeg ikke købte Denon forstærkeren i sort istedet for sølv, men mon ikke jeg kan nå at bytte den da den er helt ny og aldrig har spillet....
Iøvrigt så er de gips vægge man ser nogle der skal blive, så kan ikke rigtigt trække kabler i væggene men derimod kan jeg pille gulvpaneler af og sætter kabelbakker op istedet for dem.
14 dec. 2006 - Billed taget i kontoret, hvor jeg siden igår har fået glaspladerne til at samle det færdigt. __________________ www.spinnmusic.com
|
Til top |
|
|
mathias 2 Forum Bruger
Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
Sendt: 14 December 2006 kl. 22:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har aldrig set et Mentor sæt her på siden før... det ser sku godt ud hvordan er lyden? __________________
|
Til top |
|
|
Audi A3 Forum Bruger
Bruger siden: 24 September 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 833
|
Sendt: 14 December 2006 kl. 22:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
MC_Disko Forum Bruger
Bruger siden: 09 August 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 383
|
Sendt: 15 December 2006 kl. 14:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
ang. kabelbakkerne: man kan vel bare blænde dem af hvis de engang ikke skal være der mere ? men godt ser det ud, selvom det kun er i kontoret mvh / Michael __________________ Se min lille bio her.
|
Til top |
|
|
Svend P Forum Bruger
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4622
|
Sendt: 16 December 2006 kl. 09:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
deejaysteff skrev:
Iøvrigt så er de gips vægge man ser nogle der skal blive, så kan ikke rigtigt trække kabler i væggene men derimod kan jeg pille gulvpaneler af og sætter kabelbakker op istedet for dem.
|
|
|
Man kan jo også få plastic-fodlister, der er hule. Dem bruger jeg selv. Se evt. min tråd.
|
Til top |
|
|
King-of-dk Forum Bruger
Bruger siden: 14 December 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 187
|
Sendt: 02 Januar 2007 kl. 22:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
hejsa..
Flot bio du har...
kan du ikke lige nogle screenshots ind? __________________ Kom forbi min hjemmebio
|
Til top |
|
|
Filmtossen Forum Bruger
Bruger siden: 18 November 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 2022
|
Sendt: 02 Januar 2007 kl. 22:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med det nye hjem, og den dertilhørende bio!
Det er rigtigt nydeligt det som du har fået stablet op indtil nu, meget nydeligt!.
Meget stilrent og enkelt, og høj WAF!
Ser frem til at følge udviklingen. __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
Til top |
|
|
deejaysteff Forum Bruger
|
Sendt: 03 Januar 2007 kl. 12:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey Drenge...
Der sker en masse inde i rummet i øjeblikket, der er blevet lavet gips loft, slebet gulv, maler kommer Torsdag, Fredag, elektriker har trukket ledninger i loft til 20 stjerne spots osv. osv der kommer snart lidt nye pics når jeg får tid
Vh Steff
ps. Den B&W subwoofer spiller for vildt!!! hører meget elektronisk house og det klarer den for sindsygt så det har været en super fed invistering... __________________ www.spinnmusic.com
|
Til top |
|
|
deejaysteff Forum Bruger
|
Sendt: 15 Januar 2007 kl. 02:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
så blev rummet færdigt Skriv en kommentar hvis i lyster.
Vh Steff
Nye Billeder af Bioen ligger på side 1 .... de første 9 billeder er sprit nye. __________________ www.spinnmusic.com
|
Til top |
|
|
Hattori Hanzo Forum Bruger
Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
Sendt: 15 Januar 2007 kl. 02:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
De standere til dine baghøjttalere ser da bare rigtig flotte ud....må man spørge hvad modellen hedder og hvor de kan købes henne?
og så i øvrigt hatten af for den gode stil __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
Til top |
|
|
Mr. Anderson Forum Bruger
Bruger siden: 30 Marts 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 343
|
Sendt: 15 Januar 2007 kl. 09:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det må man sige, der er godt nok stil over dit lille rum der Bare vi andre havde lejetøj som dit
Garantere dig for mange gode minder fra dette rum
Men er du sikker på du ikke skal have en lærred op før eller senere? en væk er ikke optimal til projektor, giver nogle andre genskær, selvom den er plan __________________ Min Bio
|
Til top |
|
|
deejaysteff Forum Bruger
|
Sendt: 15 Januar 2007 kl. 11:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey Danny
Vil da ikke udelukke at jeg en dag får købt mig et lærred igen
steff __________________ www.spinnmusic.com
|
Til top |
|
|
Mr. Anderson Forum Bruger
Bruger siden: 30 Marts 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 343
|
Sendt: 15 Januar 2007 kl. 21:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nåå et var godt
Du kan da tage nogle billeder af de herlige sager i auktion og smide op så vi andre kan salve
__________________ Min Bio
|
Til top |
|
|
sigaard Forum Bruger
Bruger siden: 20 Januar 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 284
|
Sendt: 18 Januar 2007 kl. 17:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er da en lækker bio du har fået dig der.. ser lækker og stilren ud.. den er jeg sikker på du får mange timer til at gå i.. Og dejlig vuf iøvrigt, har selv en magen til i hvid.. (hvis man kan sige det)
sigaard __________________ Min Bio..
Min Filmsamling..
|
Til top |
|
|
Azo^ Forum Bruger
Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 501
|
Sendt: 19 Januar 2007 kl. 22:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lækker bio du har fået dig der, helt sikkert !
Rigtig flot indrettet, men undrer mig lidt over du har så meget toe-in på dine Mentor ..
Til præsentationen af Mentor i Hifiklubben blev der sagt at de spillede bedst "lige ud" .. har du prøvet at eksperimentere med vinklingen af dem ?
|
Til top |
|
|
anderspj Forum Bruger
Bruger siden: 10 April 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 224
|
Sendt: 19 Januar 2007 kl. 22:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej og tillykke med de lækre udstyr. Et par spørgsmål:
Er der ikke meget bas når fronthøjtalerne står helt inde i hjørnerne med bagudvendt basreflex og uden rumkorrektion?
Har du overvejet at eksperimentere med fx at sætte noget subtil dæmpning op på sidevæggene? Når jeg ser billederne kunne jeg forestille mig at der måske kunne være lidt lydt derinde?
|
Til top |
|
|
sHaCk_kO Forum Bruger
Bruger siden: 17 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1488
|
Sendt: 20 Januar 2007 kl. 11:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
ser fornemt ud godt stil rent
(også selvom der lige står sådan en blomster agtig ting ) __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
:o)
|
Til top |
|
|
deejaysteff Forum Bruger
|
Sendt: 20 Januar 2007 kl. 11:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey Drenge
Hattori Hanzo: standerne til baghøjtalerne er købt i hifi klubben de kostede vist 1699 kr
Sigaard: Og dejlig vuf iøvrigt, har selv en magen til i hvid.. (hvis man kan sige det) Vi er også superglade for hende hun har personlighed for 10 børnehave unger
Azo: Til præsentationen af Mentor i Hifiklubben blev der sagt at de spillede bedst "lige ud" .. har du prøvet at eksperimentere med vinklingen af dem ? Nej har ikke prøvet at vende dem så de står ligeud, men det er da helt sikkert forsøget værdsjovt de ikke har sagt det oppe i "hihi" klubben.
anderspj:
Er der ikke meget bas når fronthøjtalerne står helt inde i hjørnerne med bagudvendt basreflex og uden rumkorrektion? Har du overvejet at eksperimentere med fx at sætte noget subtil dæmpning op på sidevæggene? Når jeg ser billederne kunne jeg forestille mig at der måske kunne være lidt lydt derinde? Havde en gut ude fra hifi klubben som rum korrigerede forstærkeren med den mic. der hører til denon 3806 forstærkeren , og det var meget lidt den skulle korrigere sagde han ... og skidt pyt med om det spiller meget bas .... Jeg elsker bas!! rummet er ret "dødt" der er ikke så meget kasten rundt med lydene.. som der kunne være så orker ikke at sætte en masse på væggene , tror ikke der er grund til det.
__________________ www.spinnmusic.com
|
Til top |
|
|