| Sendt: 22 December 2006 kl. 23:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skal selvfølgelig lige følge tråden op: Umiddelbart ingen løse ledninger. Det er så også noget tid siden jeg blæste det rent. Det er selvfølgelig gjort med forsigtighed.
Jeg valgte så at lede efter et brugt crt tv, da lcd stadigvæk ikke er godt nok, efter min mening. Det endte så med at jeg fandt et Phillips PW 9605 med pixel plus 2. Præcis 2 år gammelt med 3 års ekstra forsikring. Fik det for 4500 kroner. Efter at have brugt et par dage på justering, må jeg nok sige at det leverer et billede som jeg aldrig har set mage. Det er så rent og klart i billedet og perfekt i farverne, så man næsten skulle tro det var lyv. Må sige jeg er yderst tilfreds.
Det pudsige var iøvrigt at sælger havde købt en Pioneer fladskærm og måtte indrømme at det billedmæssigt ikke hang på Phillipset ! Men de havde møbleret om i stuen, og konen..........
Slutteligt: Hvis nogen har mod på at rode med et ældre Phillips, med et svagt grønt billede, kan det afhentes for en god kasse øl, hvis det har interesse. Der er både manual og fjernbetjening og alt fungerer, pånær det grønne skær.
__________________ Mvh. Frank K.
|