Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 22:26   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: hjælp til højtalerkøb (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
palgwe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 December 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 17 December 2003 kl. 14:10 | IP-adresse registreret  

Hej alle,

jeg håber på om I kan give mig nogle gode råd om højtalerkøb. Jeg vil gerne invistere i et surround system, jeg gik ned i den lokale hifiklubben-afdeling og spurgte hvad de kunne anbefale mig. Grunden til at jeg gik der ned er først og fremmest at jeg har et par b&w 602s2 højtaler som jeg gerne ville bygge videre på, og fordi jeg kender ikke andre forhandler der sælger hifi udstyr i kbh?.

Nå, men den flinke mand ned i hifiklubben siger 'du skal da ha' en b&W center højtaler LCR60 og en subwoofer ASW600 plus to baghøjtaler 601s3'

Og som surround-reciver vil han anbefale mig nad t752. Jeg spiller meget heavy og til tider også stille musik, så højtaler og forstærker-delen skal jo kunne begge ting. Det sagde den flinke mand også sagtens at nad og b&w kunne.

Nu er jeg rimelig skeptisk overfor hifiklubben, de plejer at snakke meget om hvor godt deres produkter er i forhold alle andres produkter. Han brugt også langtid på at svine SONY til.

Det store spørgsmål er i virkeligheden er den kombination god, eller skal jeg kigge mig om efter noget andet( og i det tilfælde hvad)? Jeg er på SU så jeg har ikke et kæmpe budget.

mange tak på forhånd

Palgwe

Til top Vis palgwe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af palgwe

Harritz3257
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. gichael3257

Bruger siden: 11 Juni 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 17 December 2003 kl. 14:28 | IP-adresse registreret  

http://www.web-quality.ch/WQ/wq_search_fs.asp?KundenID=Denon UK&VKundenID=DenonUK&S=2&AnbieterID=14456&Or igAnbieterID=14456&Promopage=1&Seek=2803&Items=1 0&Begin=0&OriginalKD=DenonUK&OriginalHG=9 Hej Palgwe

Jeg har selv været igennem hele turen i hifi klubben. Jeg har haft lige fra CW DC-15, Dali 909, 18 MK2, 5005 og til mine nuværende Audiovector M1 Super. Et par af mine venner har B&W, og det lyder fremragende.

Højttalerne vil jeg egentlig ikke sige så meget om.. Det er smag og behag.. Lån dem med hjem og hør det hele sammen med den forstærker som du er vild med.

Prøv evt at kigge på en Denon 2803 den kan fåes til 6346 inkl alt hos www.shopman.dk og yder 7 x 90W RMS 8 ohm 20-20KHz

Men ellers findes der også mange alternativer til NAD og Denon som Hifi klubben forhandler. Nu bor jeg ikke i KBH, så jeg ved ikke hvilke butikker der er derover, men der må være nogen som ved det :)

Mvh Michael

Til top Vis Harritz3257's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Harritz3257

palgwe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 December 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 17 December 2003 kl. 14:44 | IP-adresse registreret  

Tak...

jeg vil prøve at tjekke DENON'en ud.

Er www.shopman.dk billiger end hifiklubben??

Til top Vis palgwe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af palgwe

micjen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 August 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 17 December 2003 kl. 14:47 | IP-adresse registreret  

palgwe skrev:

Tak...

jeg vil prøve at tjekke DENON'en ud.

Er www.shopman.dk
billiger end hifiklubben??

ja det er de...om du skal købe ved dem...prøv at søg på
shopman
Til top Vis micjen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af micjen

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes