Bruger siden: 29 April 2005
Status: Offline Indlæg: 10
Sendt: 17 December 2006 kl. 11:04 | IP-adresse registreret
Kæresten og jeg så en masse film igår på vores Sanyo Z2 projektor, og kvalitet osv var som den skulle være og der var ingen problemer...indtil vi satte "the incredibels" på (De utrolige)...der var signal til fjernsynet, men der var bare sne på lærredet???
Hvad sker der for det?? er der nogen der har prøvet det før og hvordan løser jeg det?
Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3096
Sendt: 17 December 2006 kl. 11:28 | IP-adresse registreret
Jeg har også en Z2 men har aldrig oplevet det fænomen. Hvilken indgang bruger du på projketoren. Jeg kører S-VHS fra min HD-optager og Component fra min DVD-afspiller. Måske du er kommet til at skifte indgang?
__________________ Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
Bruger siden: 21 Juni 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 325
Sendt: 17 December 2006 kl. 11:33 | IP-adresse registreret
Det lyder som typisk ustabilitet ved HDMI. De er jo meget følsomme, så det er ofte HDMI kablet der sidder lidt løst. Prøv engang at slukke hele grejet og så træk HDMI delen af kablet ud af afspilleren og ind igen, og så tænd det hele. :)
Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3096
Sendt: 17 December 2006 kl. 12:30 | IP-adresse registreret
Har prøver HDMI til DVI .... det virkede slet ikke! Afspilleren (en Pioneer) nægtede at anerkende at der var tilsluttet en projektor. Ifølge Pioneer manglede der et "handshake" signal fra projektoren, idet den ikke er fuldt kompatibel med et HDMI signal. Måske det er der fejlen ligger?
__________________ Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum