| Forfatter |
|
ravnsholt Forum Bruger

Bruger siden: 15 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 19
|
| Sendt: 17 December 2003 kl. 22:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg har forgæves forsøgt at få nogle inputs på hvilken sub jeg kan benytte til mine modulus. Jeg kan se, at I her på forummet har rimeligt godt styr på bla. sub´s så det kunne jo være der var en der havde et forslag.
Højttalerne er koblet på Thule spirit anlæg. Anlægget bruges kun til hifilytning, ikke noget surround.
Hvad siger I til sub´s fra Dali og B & W? Som der var en der svarede, ville det bedste være org. Dog synes jeg at de org. infinity er for dyre.
På forhånd tak
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 17 December 2003 kl. 23:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
ikke B&W subs til musik ... kun film.
Dalis SWA12 og SWA15 skulle være gode, har ikke selv hørt dem.
|
| Til top |
|
| |
Johansen Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 173
|
| Sendt: 18 December 2003 kl. 04:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her her jeg så en holdning der er lige modsat af witzel
Jeg har selv b&w ASW CDM og Dali SWA-12
Og SWA 12 er mest til film, CDM til begge dele (men der er så også pris forskel) __________________ Mvh.
J. K. Johansen
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 18 December 2003 kl. 06:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
ravnsholt skrev:
Hej
Jeg har forgæves forsøgt at få nogle inputs på hvilken sub jeg kan benytte til mine modulus. Jeg kan se, at I her på forummet har rimeligt godt styr på bla. sub´s så det kunne jo være der var en der havde et forslag.
Højttalerne er koblet på Thule spirit anlæg. Anlægget bruges kun til hifilytning, ikke noget surround.
Hvad siger I til sub´s fra Dali og B & W? Som der var en der svarede, ville det bedste være org. Dog synes jeg at de org. infinity er for dyre.
På forhånd tak |
|
|
Hvis du synes inf er for dyrt , hvorfor købte du så de speaker , der er kun en sub og det er ders egen , den kan findes til små 5000kr .
|
| Til top |
|
| |
ravnsholt Forum Bruger

Bruger siden: 15 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 19
|
| Sendt: 19 December 2003 kl. 14:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du synes inf er for dyrt , hvorfor købte du så de speaker , der er kun en sub og det er ders egen , den kan findes til små 5000kr
Jeg købte dem fordi jeg er helt vild med rummet og perspektivet i dem. Da jeg opgraderede min forstærkerdel, opdagede jeg at de manglede noget i bunden som ikke var så udpræget med min hidtidige forstærker. Men den er efterhånden ved at fise ind at I synes det eneste rigtige er infinity. Så ligger der jo også det faktum at jeg skal bruge 2, så derfor er det lidt pebret og derfor tillod jeg mig at spørge om alternativer...
|
| Til top |
|
| |
Knoxville Forum Bruger

Bruger siden: 30 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1708
|
| Sendt: 19 December 2003 kl. 14:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
HVis der skulle være et spinkelt alternativ... så er det måske en B&W ASW 2500 eller CDm som tidligere nænt dem husker jeg som meget hurtige....
__________________ Med Venlig Hilsen
|
| Til top |
|
| |
hedi Forum Bruger

Bruger siden: 05 Maj 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 75
|
| Sendt: 19 December 2003 kl. 14:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til musik ville jeg klart vælge B&W Dali er for langsom og mudret til musik.
Og det er ikke fordi, at jeg har noget imod dali jeg har selv Dali.
|
| Til top |
|
| |
PINK Forum Bruger

Bruger siden: 01 November 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 354
|
| Sendt: 21 December 2003 kl. 00:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Ravnsholt,
Jeg undre mig lidt. Hvorfor skal du absolut bruge 2 stk subwoffere ? Har du 4 stk. Modulus højttalere eller ???
Da jeg for år tilbage spillede med Infinity Modulus højttalere forsøgte jeg mig med en Audio Pro B2-50 subwoofer. Lyden kom aldrig til at hænge sammen for mig... . Den gang kostede den originale sub omkring 10kkr. så jeg endte med at leve næsten lykkeligt helt uden. Den servostyrede Infinity sub har helt variabel fasejustering, og det tror jeg er en stor fordel for samspillet. Har B&W'en de samme muligheder, og er den også servostyret ?
Jensen taler om en brugtpris på under 5k i dag, måske skulle jeg aldrig ha solgt mit sæt, konen her i huset taler stadig meget varmt om dem
Held & lykke med valget, Ravnsholt
__________________ Venlig hilsen Pink
|
| Til top |
|
| |