Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. juni 2026 | 21:49   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Sony STR-DA1200ES og STR-DA3200ES (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
polle80
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 September 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 29 December 2006 kl. 14:51 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg har to af Sonys forstærkere i kiggerten. Jeg er ikke den store HIFI-nørd og har blot brug for en ok forstærker til et hjemmebio 5.1 system samt almindeligt musik forbrug.

Prisen på STR-DA1200ES tiltaler mig selvfølgelig, ligesom jeg har læst flere steder at dette skulle være en særdeles god forstærker i forhold til prisen.

Jeg overvejer dog også en smule modellen nummeret større STR-DA3200ES. Har dog ikke forstand nok på HIFI til at ha' et komplet overblilk over hvad jeg får for ca. 2000 kr ekstra som er prisforskellen på de to. Såvidt jeg kan se er forskellen bl.a. noget med at 3200'eren kan bruges til at styre 2 forskellige lydkilder til 2 rum samt noget med HDMI-upscaling.

Er der nogle herinde der kan hjælpe mig med at vurdere om 3200'eren vil være de ekstra 2000 kr værd? De to forstærkeres spec's kan sammenlignes her:

http://www.sony.dk/product/CompareProducts.action?site=odw_d a_DK&pcReturnUrl=%2Fview%2FView.action%3Fsection%3Dda_DK _Products%26productcategory%3D%252FHome%2BCinema%2BSystems%2 52FHCS%2BHome%2BCinema%2BReceiver%26site%3Dodw_da_DK%26page% 3DProductSeriesHome%26site%3Dodw_da_DK%26category%3DHCS%2BHo me%2BCinema%2BReceiver&models=STR-DA3200ES&models=ST R-DA1200ES

På forhånd tak for hjælpen.

Til top Vis polle80's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af polle80

Mr_Tarantino
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 21 April 2007 kl. 18:25 | IP-adresse registreret  

Jeg bruger selv en Sony receiver, jeg vil ikke mene den er de ekstra penge værd. Den kan lidt flere ting, men hvis du "bare" skal bruge den til alm. brug vil 1200`eren fint dække dit behov.
Til top Vis Mr_Tarantino's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mr_Tarantino

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes