Bruger siden: 25 September 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2
Sendt: 29 December 2006 kl. 14:51 | IP-adresse registreret
Hej
Jeg har to af Sonys forstærkere i kiggerten. Jeg er ikke den store HIFI-nørd og har blot brug for en ok forstærker til et hjemmebio 5.1 system samt almindeligt musik forbrug.
Prisen på STR-DA1200ES tiltaler mig selvfølgelig, ligesom jeg har læst flere steder at dette skulle være en særdeles god forstærker i forhold til prisen.
Jeg overvejer dog også en smule modellen nummeret større STR-DA3200ES. Har dog ikke forstand nok på HIFI til at ha' et komplet overblilk over hvad jeg får for ca. 2000 kr ekstra som er prisforskellen på de to. Såvidt jeg kan se er forskellen bl.a. noget med at 3200'eren kan bruges til at styre 2 forskellige lydkilder til 2 rum samt noget med HDMI-upscaling.
Er der nogle herinde der kan hjælpe mig med at vurdere om 3200'eren vil være de ekstra 2000 kr værd? De to forstærkeres spec's kan sammenlignes her:
Bruger siden: 15 Oktober 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1562
Sendt: 21 April 2007 kl. 18:25 | IP-adresse registreret
Jeg bruger selv en Sony receiver, jeg vil ikke mene den er de ekstra penge værd. Den kan lidt flere ting, men hvis du "bare" skal bruge den til alm. brug vil 1200`eren fint dække dit behov.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum