| Forfatter |
|
panos Lukket konto

Eget valg!
Bruger siden: 19 Oktober 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1345
|
| Sendt: 29 December 2006 kl. 20:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Davs.
Jeg prøver desperat at finde en flaske Furutech Nano Liquid. Svalander kan ikke sælge furutech uden for sverige. Hvor kan produktet købes i DK? Er det forresten nogen der har erfaring med produktet?
http://www.furutech.com/produ_2.asp?ProdNo=196
hilsen og godt nytår
Panos
__________________ moddet marantz sa15
touch m. internt skærm samt panos bat. psu
moddet benchmark dac1
holfi prenb1
holfi nb250
taralabs the one over alt,
KEF reference 201/2
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 29 December 2006 kl. 20:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
panos skrev:
|
Davs.
Jeg prøver desperat at finde en flaske Furutech Nano Liquid. Svalander kan ikke sælge furutech uden for sverige. Hvor kan produktet købes i DK? Er det forresten nogen der har erfaring med produktet?
http://www.furutech.com/produ_2.asp?ProdNo=196
hilsen og godt nytår
Panos
|
|
|
Jeg ved ikke helt hvad det er for noget, men har du prøvet hos det danske firma "Nano cover"...?
Det er noget nano halløj,ik?
|
| Til top |
|
| |
Fremmede Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 07 Oktober 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 450
|
| Sendt: 29 December 2006 kl. 21:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
perejvind Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2488
|
| Sendt: 29 December 2006 kl. 21:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er da noget af et mirakelmiddel!
Citat fra hjemmesiden: 2.Video aspect: Upgrade the resolution,. . . . . .
Cool! Man kan opgradere opløsningen med dette fantastiske middel. Jeg skulle have beholdt min gamle Infocus X1 projektor og smurt den ind i dette stads. Så ville DLP-chippen blive opgraderet til Full-HD 1920*1080 opløsning. Mon de har et andet produkt som får farvehjulet til at køre hurtigere ?  __________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
| Sendt: 29 December 2006 kl. 21:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorfor renser du bare ikke dine connectors med almindelig rensevæske? Godt nok er nano-teknologien smart, men jeg tvivler på, du kan høre forskel. Det lyder lidt af voodoo-tricks...
__________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

|
| Sendt: 29 December 2006 kl. 22:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm jeg stiller mig også lidt tvivlende overfor "vidundermidlet" må jeg indrømme, men jeg har brugt nano produkter til flere forskellige ting og da har de vist sig at virke, dog ikke noget som har med musik eller el overhovedet at gøre...
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
| Sendt: 29 December 2006 kl. 22:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
| Hmm jeg stiller mig også lidt tvivlende overfor "vidundermidlet" må jeg indrømme, men jeg har brugt nano produkter til flere forskellige ting og da har de vist sig at virke, dog ikke noget som har med musik eller el overhovedet at gøre... |
|
|
Ja, som rengøringsmiddel og bilpleje, men til HiFi brug? Jeg tvivler. __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

|
| Sendt: 29 December 2006 kl. 22:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E skrev:
rattanhuset skrev:
| Hmm jeg stiller mig også lidt tvivlende overfor "vidundermidlet" må jeg indrømme, men jeg har brugt nano produkter til flere forskellige ting og da har de vist sig at virke, dog ikke noget som har med musik eller el overhovedet at gøre... |
|
|
Ja, som rengøringsmiddel og bilpleje, men til HiFi brug? Jeg tvivler.
|
|
|
Som jeg skriver, ikke til noget med elektronik 
Jeg har en jakke som jeg har coaded med et nano produkt, den er 100% vandtæt. Et sofabord som har fået en tur med et andet nano produkt, selvom det er i massiv træ, så tager det ikke mod skjolder.... det virker. Og sidst men ikke mindst så har terressen fået en "tur" med et 3 produkt som gør at fliserne ikke tager imod "moder natur" og derfor ikke bliver grønne... Det virker også. Men man skal selvfølgelig bruge de produkter som er beregnet til de forskellige ting.
|
| Til top |
|
| |
panos Lukket konto

Eget valg!
Bruger siden: 19 Oktober 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1345
|
| Sendt: 29 December 2006 kl. 23:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dav dav...
jeg ved heler ikke selv om det vil virke eller ej. Jeg renser mine stik sådan en gang hver 3-6 måned, alt efter hvor mange gange de har været ind og ud...
Dog en af de bedste (kunne høre forskelen i lyden meget tydeligt med det samme) var at lodde spade stikkerne direkte til de storre bøsninger der terminerer mine Tara Labs Air 1 HT kabler. Det er lidt svært at skifte til bananer hvis det bliver nødvendigt, dog stadig muligt. Det er desværre ikke praktisk at lodde alle stik, derfor vil jeg gerne give nano liquid en chance.... det værste det kan ske er at jeg har spildt endnu en tusse i hifi's tjæneste... sikkert ikke den sidste.
venlist
Panos __________________ moddet marantz sa15
touch m. internt skærm samt panos bat. psu
moddet benchmark dac1
holfi prenb1
holfi nb250
taralabs the one over alt,
KEF reference 201/2
|
| Til top |
|
| |