Godt nok er det en limited udgave, men jeg har da i dag set den i stereo studiet i Randers til 540 kr. Den skal såmænd nok blive mere værd når der ikke er flere i butikkerne.
Folk kan jo bruge denne tråd til at fortælle hvor der er flere til normal butikspris.
Bruger siden: 08 Januar 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 286
Sendt: 30 December 2006 kl. 14:57 | IP-adresse registreret
På grund af "misbrug" (i følge www.rammstein.de) kan limited udgaven (dem der er tilbage) nu kun købes hos www.rammsteinshop.de til 49,00 EURO (eller 69,00 EURO hvis man ikke er medlem)
Bruger siden: 05 Januar 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 358
Sendt: 30 December 2006 kl. 18:45 | IP-adresse registreret
Hvad synes I ellers om materialet? Er det en god live-optagelse?
Tracklisten er den samme som da de spillede på Giants Of Rock '05. Det var selvfølgelig også på deres Reise, Reise tour. Så jeg må hellere få fat i den.
Nogle der ved om den er udgivet kun som cd? Eller om der følger dvd med på alle versioner.
Bruger siden: 08 Januar 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 286
Sendt: 02 Januar 2007 kl. 16:22 | IP-adresse registreret
rocksound skrev:
Hvad synes I ellers om materialet? Er det en god live-optagelse?
Tracklisten er den samme som da de spillede på Giants Of Rock '05. Det var selvfølgelig også på deres Reise, Reise tour. Så jeg må hellere få fat i den.
Nogle der ved om den er udgivet kun som cd? Eller om der følger dvd med på alle versioner.
Et "must have" for Rammstein fans.
Der følger dvd med alle versioner - check evt. Rammstein's hjemmeside.
Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 395
Sendt: 13 Januar 2007 kl. 14:36 | IP-adresse registreret
Købte den almindelige version da den kom frem, og selvom jeg er Rammstein fan blev jeg slemt skuffet pga den dårlige lyd der er på både CD´en og DVD´en
Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
Sendt: 28 April 2007 kl. 22:57 | IP-adresse registreret
timur skrev:
Købte den almindelige version da den kom frem, og selvom jeg er Rammstein fan blev jeg slemt skuffet pga den dårlige lyd der er på både CD´en og DVD´en
Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
Sendt: 28 April 2007 kl. 23:08 | IP-adresse registreret
Mastervol skrev:
timur skrev:
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum