| Sendt: 31 December 2006 kl. 18:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej 
Jeg står og skal købe nogle nye hovedtelefoner, fordi mine gamle Sennheiser 210 gik i stykker og derfor nød til at erhverve mig nogle nye. Jeg har kigget rundt omkring på nettet og fundet bud på nogle potentielle, men kunne være rart at høre om det er fornuftigt osv. eller måske hvis i kunne komme med andre bud? Maks prisen er cirka 500 kr. de skal bruges derhjemme (computer, stereoanlæg og tv) dvs. de skal kunne bruges til spil, musik og film. Musikmæssigt skal de kunne klare alt lige fra klassisk over rap og heavy metal til techno. bærekomfort er også vigtig, da jeg ofte sidder med hovedtelefoner på i flere timer af gangen. Da jeg har gode erfaringer med Sennheiser er mine bud også af det mærke. Priserne er fra EDBpriser.dk
HD 200 - 454 kr. inkl. lev. HD 515 - 440 kr. inkl. lev. HD 437 - 175 kr. osv. HD 457 - 219 kr. osv.
Jeg synes selv at 515 virker som et rigtig godt bud, og har læst mig til at de er virkelig gode især når de ikke er dyrere. Håber i kan bekræfte min teori om at 515 er det rigtige valg eller komme med andre bud. Det skal lige siges jeg har ikke haft mulighed for at prøve nogle af dem.
Hilsen mikkel 
|