| Forfatter |
|
HAK! Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 209
|
| Sendt: 08 Januar 2007 kl. 14:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa..
Jeg tænker lidt på at købe en Xbox 360...lidt drengerøv er man vel stadig og nu kan man jo få en til 1400...men probelemt er (måske) at jeg har et "gammeldaws" billederørs tv. og at den skal sidde igennem min forstærker med et af de gule kabler ...har lige glemt hvad de hedder
Kan de overhovdet lade sig gøre?..også uden at det bliver for "dårligt"??
|
| Til top |
|
| |
Naiera Forum Bruger

Bruger siden: 27 August 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1071
|
| Sendt: 08 Januar 2007 kl. 14:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kan sagtens lade sig gøre at spille Xbox 360 med composite, men hvis du end ikke kan få RGB-Scart, så burde du måske overveje at skifte TV'et ud, i stedet for at købe nye konsoller...
|
| Til top |
|
| |
HAK! Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Januar 2007 kl. 15:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
mit tv er ikke meget mere end 2 år gammelt...og billedet er også helt fint så det bliver ikke skiftet ...RGB-scart er det det hvor er et gul kabel til billedet og rød og hvid til lyden??
|
| Til top |
|
| |
Kristian T Forum Bruger

Bruger siden: 04 December 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 451
|
| Sendt: 08 Januar 2007 kl. 15:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
HAK! skrev:
|
Hejsa..
Jeg tænker lidt på at købe en Xbox 360...lidt drengerøv er man vel stadig og nu kan man jo få en til 1400...men probelemt er (måske) at jeg har et "gammeldaws" billederørs tv. og at den skal sidde igennem min forstærker med et af de gule kabler ...har lige glemt hvad de hedder
Kan de overhovdet lade sig gøre?..også uden at det bliver for "dårligt"??
|
|
|
1400.- Hvor?
/Kristian
|
| Til top |
|
| |
HAK! Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Januar 2007 kl. 15:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hos Eb games, men så bytter du også med en brugt ps2 eller xbox med 4 spil...glemte jeg bare lige at skrive...
|
| Til top |
|
| |
Filur999 Forum Bruger

Bruger siden: 27 Februar 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 194
|
| Sendt: 08 Januar 2007 kl. 16:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
HAK! skrev:
| Hos Eb games, men så bytter du også med en brugt ps2 eller xbox med 4 spil...glemte jeg bare lige at skrive... |
|
|
Jo tak, det var en oplysning der er rar at høre, ellers var jeg da også på vej ud at købe en.. Selvom jeg har sværget at vente til PS3  __________________ I know what you're thinking, 'cause right now I'm thinking the same thing. Actually, I've been thinking it ever since I got here: Why oh why didn't I take the BLUE pill?
|
| Til top |
|
| |
HAK! Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Januar 2007 kl. 16:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der ikke nogen der ved om man kan bruge en Xbox 360 med med et af de gule stik...den slags som man også bruge til f.eks PS2...??
|
| Til top |
|
| |
McBrain Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2003 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 171
|
| Sendt: 08 Januar 2007 kl. 16:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
jamen det kan du da. Men du får, som du sikkert ved, ikke det fulde udbytte af de.
__________________ Venlig Hilsen
McBrain
--------------------------
NAD M3
DacMagic
Sonos
Sony Xa20ES
Bellari VP130
Pro-ject 1.2
DALI Euphonia MS4
|
| Til top |
|
| |
Filur999 Forum Bruger

Bruger siden: 27 Februar 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 194
|
| Sendt: 08 Januar 2007 kl. 16:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det gule stik hedder composit, og det svarede Naiera på at man godt kan.. Har som sagt ikke en, så kan af gode grunde ikke fortælle hvilke kabler der følger med, men da de jo gerne vil ramme det brede marked smider man vel et kabel i pakken der kan bruges af (næsten) alle.. Så kan man selv købe component eller hdmi kabel hvis man har et tv der kan modtage det..
__________________ I know what you're thinking, 'cause right now I'm thinking the same thing. Actually, I've been thinking it ever since I got here: Why oh why didn't I take the BLUE pill?
|
| Til top |
|
| |
Naiera Forum Bruger

Bruger siden: 27 August 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1071
|
| Sendt: 08 Januar 2007 kl. 18:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til Premium 360'eren følger der et kombineret composite og component kabel med. Til Standard 360'eren får man composite med.
Man kan ikke købe et HDMI-kabel til 360'eren. Der er udelukkende analog video output på maskinen. Man kan dog få et VGA-kabel, som jeg også selv bruger. Det synes jeg er den optimale måde at tilslutte maskinen på, som den er nu. Det er selvfølgelig lidt irriterende at der åbenbart inden længe kommer en med HDMI der ikke larmer...
|
| Til top |
|
| |
HAK! Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Januar 2007 kl. 18:43 | IP-adresse registreret
|
|
|