Tilbage til HIFI4ALL.DK 21. juni 2026 | 20:19   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Projektor pære? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Empty_soldier
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 December 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Sendt: 09 Januar 2007 kl. 20:33 | IP-adresse registreret  

Hey, jeg går sådan lidt og spekulere på at lave min egen pære, da jeg er studerende og ikke rigtig har råd til at købe helt ny projektor,

Så jeg har lige et par spørgsmål, Hvad for en slags pære er det der sider i projektore?

Mercury Vapour

Metal Halide

High Pressure Sodium

Halogen

Er det nogle af de slags, og hvis der er nogle der har nogle gamle defekte projektorer og eller projektor pærer, til at ligge har det også instaresse, hvis prisen er rigtig ;)

Hans J
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 09 Januar 2007 kl. 22:24 | IP-adresse registreret  

Tjah, hvis du mener du har bedre råd til at betale for skaderne efter en brand forårsaget af din hjemmelavede pære så gå bare i gang.

Er det skyld i f. eks. total udbrændt lejlighed og de tekniske undersøgelser finder frem til dit hjemmefusk, kan du risikere, at forsikringen ikke dækker en krone.

Jeg vil dælme ikke leve med den risiko/ansvar, og indtil nu taler jeg jo kun om materielle skader!!

Hvordan vil du have det hvis der var mennesker som kom til skade eller endnu være omkom som følge af dette eksperiment ?

Ved godt jeg maler fanden på væggen måske, men det er ikke ufarligt at lege med disse ting.
Til top Vis Hans J's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hans J

Empty_soldier
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 Januar 2007 kl. 22:28 | IP-adresse registreret