| Sendt: 09 Januar 2007 kl. 23:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej
jeg har en Sony vpl-CS4
pæren er sprunget
men har fundet ud af det er philips der laver UHP pærene til sony projektor
og en af mine venner arbejder for philips i udlandet
og han ville gerne skaffe mig en pære BILLIGT
men han vil gerne vide hvor mange volt pæren skal have, og det ved jeg ikke
er der nogen der kan hjælpemig med det? det står ikke på pæren
|