| Forfatter |
|
Sune Thomsen Forum Bruger


Bruger siden: 23 Juni 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 523
|
| Sendt: 09 Januar 2007 kl. 23:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Så har jeg endelig fået mit Panasonic TH37PV60EH op, og jeg har instillet alle mine kanaler, 0 - 29 men kan jeg ikke vælge at skip kanaler fra 30 - 99 ?
Det kunne jeg på mit "gamle" Plasma? det vil sige at når man skifter kanal op og ned, så når du kommer forbi 29, ville den gå hen på 0 i stedet for 30 fordi jeg har valgt at skip alt fra 30 - 99...
Kan man ikke det på dette tv?
Jeg har høre man skulle de første par mdr skrue meget ned for kontrast og lys, så det ville ens tv have bedst af ? Men det har jeg i hvert fald gjort :) også på dvd og pc indgang...
Ellers har jeg kun at sige, super super fedt tv, kanon godt billede og så fik jeg købt vogles 040 vægbeslag så det hænger super flat :)
|
| Til top |
|
| |
iceman24 Forum Bruger


Bruger siden: 31 December 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 255
|
| Sendt: 10 Januar 2007 kl. 00:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
det med kanalerne ved jeg ikke meget om.... men det med kontrast og lys er meget rigtigt hold dem på ca. 30-40 % de første timer... derefter begge under 50% de næste 200 timer ca. for at undgå burn-in hvor meget plads er der mellem skærmen og væggen ?? for i manualen til skærmen står der at der skal være minimum 7 cm bagtil da skærmen skal have nok ventilation.. jeg har selv 42" modellen og er meget glad for den... jeg har købt et vægbeslag hos Harald Nyborg til 249 kr den kan tage op til 60" eller 75 kg
__________________ Mit Setup
|
| Til top |
|
| |
Acaruz Forum Bruger

Bruger siden: 24 Februar 2006 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 18
|
| Sendt: 10 Januar 2007 kl. 01:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
iceman24 skrev:
jeg har selv 42" modellen og er meget glad for den... jeg har købt et vægbeslag hos Harald Nyborg til 249 kr den kan tage op til 60" eller 75 kg
|
|
|
Kan du ikke ligge et direkte link til det beslag - Tak...
Synes de beslag er en jungle for sig selv :-)
|
| Til top |
|
| |
iceman24 Forum Bruger


Bruger siden: 31 December 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 255
|
| Sendt: 10 Januar 2007 kl. 01:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
jo her er linket http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=8874&n=10
__________________ Mit Setup
|
| Til top |
|
| |
LaMancha Forum Bruger


Bruger siden: 22 Marts 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 159
|
| Sendt: 10 Januar 2007 kl. 07:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
iceman24 skrev:
det med kanalerne ved jeg ikke meget om....
men det med kontrast og lys er meget rigtigt hold dem på ca. 30-40 % de første timer... derefter begge under 50% de næste 200 timer ca. for at undgå burn-in
hvor meget plads er der mellem skærmen og væggen ?? for i manualen til skærmen står der at der skal være minimum 7 cm bagtil da skærmen skal have nok ventilation..
jeg har selv 42" modellen og er meget glad for den... jeg har købt et vægbeslag hos Harald Nyborg til 249 kr den kan tage op til 60" eller 75 kg
|
|
|
Hmm kan det med kontrasten bekræftea af andre også? __________________
NAD C352
Classic No.01B
B&W 603S3
QED Qunex 3
QED Silver Bi-Wire
TaraLabs Missing Link
32 PF 9731D
[URL=http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=28514&PN=1]Se mit anlæg her
|
| Til top |
|
| |
Tønden Forum Bruger

Bruger siden: 22 December 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 7
|
| Sendt: 10 Januar 2007 kl. 08:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
iceman24
Du er tilfreds med beslaget? Virker det robust nok? Sidder tv'et tæt nok på væggen? Til den pris er det da i så fald den eneste vej at gå, jeg synes godt nok kr. 1000+ er det glade vanvid for et par sammensatte stykker metal.
|
| Til top |
|
| |
Sune Thomsen Forum Bruger


Bruger siden: 23 Juni 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 523
|
| Sendt: 10 Januar 2007 kl. 09:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er cirka 5 cm fra skærm til væk vil jeg tro, det må også være nok, der sidder jo blæser i det tv såååå...
Jamen jeg købte et vogles 040 beslag til 399,- hos www.pc-lager.dk
Det er super nemt at sætte op, jeg gjorde det helt alene i går...
Men er der ingen som kan svare mig på det med at skip kanaler ?
|
| Til top |
|
| |
Madman Forum Bruger


Bruger siden: 06 Juni 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 374
|
| Sendt: 10 Januar 2007 kl. 10:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror ikke man kan skippe kanaler, kan du ikke bare slette dem?
|
| Til top |
|
| |
Sune Thomsen Forum Bruger


Bruger siden: 23 Juni 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 523
|
| Sendt: 10 Januar 2007 kl. 10:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kanaler fra 30-99 er slettet, men den har bare lagt kanal 5 på alle kanaler fra 30 - 99 som standard... ville være fedt hvis man kunne sige den skulle skip dem alle, så ligeså snart man går vider fra 29 så ender man på kanal 0 :)
|
| Til top |
|
| |