Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 10:53   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Panasonic og lidt spørgsmål :) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Sune Thomsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Juni 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 523
Sendt: 09 Januar 2007 kl. 23:58 | IP-adresse registreret  

Hej,

Så har jeg endelig fået mit Panasonic TH37PV60EH op, og jeg har instillet alle mine kanaler, 0 - 29 men kan jeg ikke vælge at skip kanaler fra 30 - 99 ?

Det kunne jeg på mit "gamle" Plasma? det vil sige at når man skifter kanal op og ned, så når du kommer forbi 29, ville den gå hen på 0 i stedet for 30 fordi jeg har valgt at skip alt fra 30 - 99...

Kan man ikke det på dette tv?

Jeg har høre man skulle de første par mdr skrue meget ned for kontrast og lys, så det ville ens tv have bedst af ? Men det har jeg i hvert fald gjort :) også på dvd og pc indgang...

Ellers har jeg kun at sige, super super fedt tv, kanon godt billede og så fik jeg købt vogles 040 vægbeslag så det hænger super flat :)

Til top Vis Sune Thomsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sune Thomsen
 
iceman24
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 December 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 255
Sendt: 10 Januar 2007 kl. 00:21 | IP-adresse registreret  

det med kanalerne ved jeg ikke meget om....

men det med kontrast og lys er meget rigtigt hold dem på ca. 30-40 % de første timer... derefter begge under 50% de næste 200 timer ca. for at undgå burn-in

hvor meget plads er der mellem skærmen og væggen ?? for i manualen til skærmen står der at der skal være minimum 7 cm bagtil da skærmen skal have nok ventilation..

jeg har selv 42" modellen og er meget glad for den... jeg har købt et vægbeslag hos Harald Nyborg til 249 kr den kan tage op til 60" eller 75 kg


__________________
Mit Setup
Til top Vis iceman24's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af iceman24
 
Acaruz
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 24 Februar 2006
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 18
Sendt: 10 Januar 2007 kl. 01:26 | IP-adresse registreret  

iceman24 skrev:
 jeg har selv 42" modellen og er meget glad for den... jeg har købt et vægbeslag hos Harald Nyborg til 249 kr den kan tage op til 60" eller 75 kg

Kan du ikke ligge et direkte link til det beslag - Tak...

Synes de beslag er en jungle for sig selv :-)

Til top Vis Acaruz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Acaruz
 
iceman24
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 December 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 255
Sendt: 10 Januar 2007 kl. 01:48 | IP-adresse registreret  

jo her er linket

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=8874&n=10


__________________
Mit Setup
Til top Vis iceman24's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af iceman24
 
LaMancha
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 Marts 2005
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 159
Sendt: 10 Januar 2007 kl. 07:37 | IP-adresse registreret  

iceman24 skrev:
det med kanalerne ved jeg ikke meget om....

men det med kontrast og lys er meget rigtigt hold dem på ca. 30-40 % de første timer... derefter begge under 50% de næste 200 timer ca. for at undgå burn-in

hvor meget plads er der mellem skærmen og væggen ?? for i manualen til skærmen står der at der skal være minimum 7 cm bagtil da skærmen skal have nok ventilation..

jeg har selv 42" modellen og er meget glad for den... jeg har købt et vægbeslag hos Harald Nyborg til 249 kr den kan tage op til 60" eller 75 kg


Hmm kan det med kontrasten bekræftea af andre også?


__________________

NAD C352
Classic No.01B
B&W 603S3
QED Qunex 3
QED Silver Bi-Wire
TaraLabs Missing Link
32 PF 9731D


[URL=http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=28514&PN=1]Se mit anlæg her
Til top Vis LaMancha's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LaMancha
 
Tønden
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 22 December 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 7
Sendt: 10 Januar 2007 kl. 08:38 | IP-adresse registreret  

iceman24

Du er tilfreds med beslaget? Virker det robust nok? Sidder tv'et tæt nok på væggen? Til den pris er det da i så fald den eneste vej at gå, jeg synes godt nok kr. 1000+ er det glade vanvid for et par sammensatte stykker metal.

Til top Vis Tønden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tønden
 
Sune Thomsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Juni 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 523
Sendt: 10 Januar 2007 kl. 09:46 | IP-adresse registreret  

Der er cirka 5 cm fra skærm til væk vil jeg tro, det må også være nok, der sidder jo blæser i det tv såååå...

Jamen jeg købte et vogles 040 beslag til 399,- hos www.pc-lager.dk

Det er super nemt at sætte op, jeg gjorde det helt alene i går...

Men er der ingen som kan svare mig på det med at skip kanaler ?

Til top Vis Sune Thomsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sune Thomsen
 
Madman
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 Juni 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 374
Sendt: 10 Januar 2007 kl. 10:36 | IP-adresse registreret  

Jeg tror ikke man kan skippe kanaler, kan du ikke bare slette dem?
Til top Vis Madman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Madman
 
Sune Thomsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Juni 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 523
Sendt: 10 Januar 2007 kl. 10:53 | IP-adresse registreret  

Kanaler fra 30-99 er slettet, men den har bare lagt kanal 5 på alle kanaler fra 30 - 99 som standard... ville være fedt hvis man kunne sige den skulle skip dem alle, så ligeså snart man går vider fra 29 så ender man på kanal 0 :)

Til top Vis Sune Thomsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sune Thomsen
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes