|
hey hey
er der ikke en der kan hjælpe mig med de næste rigtige indstillinger til mit plasma,så jeg evt slipper for at aflevere det tilbage.
jeg har kæmpe problemer med , at når der vises mørke scener er billedet meget grumset,faktisk er billedet pænt ringe i de fleste tilfælde.
jeg overvejer at aflevere det tilbage og få mig noget andet, der dur ordentligt evt noget panasonic,det skal bare være i samme prisklasse.
det er kun 14dages tid gammelt og mener at man kan retunere det inden der er gået 30 dage, og så få det byttet til noget andet, det eneste problem er at man ikke har den originale papkasse mere til at have det i.
er købt ved 2tal
|