Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 01:06   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: samsung PS-42Q7H (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
djangs
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 10 Januar 2007
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 17
Sendt: 10 Januar 2007 kl. 08:09 | IP-adresse registreret  

hey hey

er der ikke en der kan hjælpe mig med de næste rigtige indstillinger til mit plasma,så jeg evt slipper for at aflevere det tilbage.

jeg har kæmpe problemer med , at når der vises mørke scener er billedet meget grumset,faktisk er billedet pænt ringe i de fleste tilfælde.

jeg overvejer at aflevere det tilbage og få mig noget andet, der dur ordentligt evt noget panasonic,det skal bare være i samme prisklasse.

det er kun 14dages tid gammelt og mener at man kan retunere det inden der er gået 30 dage, og så få det byttet til noget andet, det eneste problem er at man ikke har den originale papkasse mere til at have det i.

er købt ved 2tal



__________________
DTH 8850 dvd optager.
samsung PS-42Q7H plasma
tdc selector
Til top Vis djangs's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af djangs
 
Feeble
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 25 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 671
Sendt: 10 Januar 2007 kl. 10:31 | IP-adresse registreret  

djangs skrev:

hey hey

er der ikke en der kan hjælpe mig med de næste rigtige indstillinger til mit plasma,så jeg evt slipper for at aflevere det tilbage.

jeg har kæmpe problemer med , at når der vises mørke scener er billedet meget grumset,faktisk er billedet pænt ringe i de fleste tilfælde.

jeg overvejer at aflevere det tilbage og få mig noget andet, der dur ordentligt evt noget panasonic,det skal bare være i samme prisklasse.

det er kun 14dages tid gammelt og mener at man kan retunere det inden der er gået 30 dage, og så få det byttet til noget andet, det eneste problem er at man ikke har den originale papkasse mere til at have det i.

er købt ved 2tal

Nu kender jeg ikke 2tal's reglement, men normalt skal original emballagen følge med.

Hvilket input giver du din skærm?.. opstår problemerne ved DVD eller kun ved analog tv signal?

Til top Vis Feeble's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Feeble
 
djangs
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 10 Januar 2007
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 17
Sendt: 10 Januar 2007 kl. 16:40 | IP-adresse registreret  

de gik med til at bytte det,så det er bare kanon.

jeg er så blevet tilbudt et samsung f71 istedet,det er jo lcd skærm og den er på 40".

er der så stor forskel på 40-42".

hvad mener i ellers om byttet.

jeg synes at der var et kanon flot billede på f 71.

så det bliver da spændene at prøve lcd kontra plasma.

men hvis i lige har et par for og imod ting til dette tv,ville det være rárt at høre.



__________________
DTH 8850 dvd optager.
samsung PS-42Q7H plasma
tdc selector
Til top Vis djangs's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af djangs
 
lennon
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 Marts 2005
Status: Offline
Indlæg: 1076
Sendt: 10 Januar 2007 kl. 18:14 | IP-adresse registreret  

Jeg returnerede selv SamsungQ7 til Tyskl. indenfor returretsperioden (m tab! ). Jeg byttede til 42" Pana600,som er kanon.

Hvis du har dårligt antennesignal  bliver det kun værre m LCD! Men hvis du ellers har mod og energi og mulighed for det, - så er der ikke nogen bedre løsning end,at prøve de forskellige TV i hjemlige omgivelser,og så event levere tilbage.

Jeg er fuldstændig overbevist om,at INTET LCD-tv i samme prisklasse, kan hamle op m Pana60/600 ! !

Til top Vis lennon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lennon
 
troelsit
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Marts 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 268
Sendt: 10 Januar 2007 kl. 23:04 | IP-adresse registreret  

Enig med Lennon....

Forvent en tilbagegang i billedekvalitet når/hvis du får dit Samsung LCD.

Men det bliver da spændende at høre dine egne erfaringer

Til top Vis troelsit's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af troelsit
 
djangs
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 10 Januar 2007
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 17
Sendt: 10 Januar 2007 kl. 23:11 | IP-adresse registreret  

håber sgu ikke den bliver dårligere end plasmaen,så er det bare noget tarveligt bøvl.

kan i evt ikke skrive hvilke ting i har imod den.

 



__________________
DTH 8850 dvd optager.
samsung PS-42Q7H plasma
tdc selector
Til top Vis djangs's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af djangs
 
troelsit
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Marts 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 268
Sendt: 10 Januar 2007 kl. 23:14 | IP-adresse registreret  

Jeg har generelt noget imod LCD-teknologiens evne til at gengive billeder. Der er for mange kritikpunkter som ghosting, pixelering og støj på billedet. Mit indtryk er at billedet ser unaturligt ud med et præg af "digitalisering". JEg synes plasma viser et mere naturtro og behageligt billede.

Endnu aldrig har jeg set noget LCD tv som leverer en ordentlig billedekvalitet - specielt ikke med antennesignal.

Men dan dig din personlige mening

Til top Vis troelsit's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af troelsit
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes