Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 16:10   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Star wars projekter (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Luke
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 Marts 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 117
Sendt: 10 Januar 2007 kl. 13:06 | IP-adresse registreret  

Faldt lige over den her

http://www.pcworld.dk/art/8341?a=block&i=16



__________________
/Per Røntved
Til top Vis Luke's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Luke
 
erla
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 29 Juli 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1081
Sendt: 10 Januar 2007 kl. 13:12 | IP-adresse registreret  

f**k - den er for fed! :-)
Til top Vis erla's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af erla Besøg erla's Websted
 
Zorglub
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 12 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2460
Sendt: 10 Januar 2007 kl. 13:20 | IP-adresse registreret  

Så er der dømt N-Ø-R-D! ... mesa lika that!
Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted
 
Filur999
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 Februar 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 194
Sendt: 10 Januar 2007 kl. 13:30 | IP-adresse registreret  

"Fulfill your destiny, you must..." Master Yoda.. 

Har kigget lidt specs på den: den kan levere et 80" billede i 800x600 med 1000 lumens, og en kontrast på 500:1.

Der gættes også på næste skridt : "C3PO surround sound system that does 21.1 channels of jibbajabba in millions of languages"



__________________
I know what you're thinking, 'cause right now I'm thinking the same thing. Actually, I've been thinking it ever since I got here: Why oh why didn't I take the BLUE pill?
Til top Vis Filur999's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Filur999
 
Zorglub
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 12 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2460
Sendt: 10 Januar 2007 kl. 13:40 | IP-adresse registreret  

Filur999 skrev:

skridt : "C3PO surround sound system that does 21.1 channels of jibbajabba in millions of languages"

....

Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted
 
luis figo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Januar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 456
Sendt: 10 Januar 2007 kl. 16:20 | IP-adresse registreret  

 

Mon ikke den får lov at stå i et hjørne i denne hjemmebio:

http://www.dillonworks.com/portfolio/starwarstheater/index.h tml

 

Til top Vis luis figo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af luis figo
 
Hans J
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Maj 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2285
Sendt: 11 Januar 2007 kl. 00:09 | IP-adresse registreret  

Den ville jeg dælme gerne have.

Selv min kone synes om ideen, hun spugte endda om vi ikke skulle købe den ?

Havde opløsningen været 1280x720 så havde jeg dælme bestillt en med det samme, meeenn 800x600 come on .

Ideen er dog WUNDERBAR.


Til top Vis Hans J's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hans J
 
T.R.J
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 219
Sendt: 12 Januar 2007 kl. 17:26 | IP-adresse registreret  

Synd at den ikke er lavet i en 1:1 størrelse, ellers var det must-have

http://gizmodo.com/gadgets/home-entertainment/star-wars-r2d2 -projector-photo-gallery-227165.php

 

Til top Vis T.R.J's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af T.R.J
 
Zorglub
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 12 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2460
Sendt: 17 Januar 2007 kl. 19:27 | IP-adresse registreret  

http://slashdot.org/articles/07/01/17/160233.shtml skrev:
"Gary Reign, a guy with apparently way too much time on his hands, built a home theater in his basement. This is not unusual. However, the room is designed, floor to ceiling, as the bridge of a Star Trek style starship. See his photo page for details."


(kan være lidt problematisk at få fat i da den sikkert bliver klikket til døde af alle nørderne)

http://img176.imageshack.us/img176/5278/bridge20p2byb1.jpg
Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted
 
Filur999
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 Februar 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 194
Sendt: 18 Januar 2007 kl. 13:43 | IP-adresse registreret  

Zorglub skrev:
http://slashdot.org/articles/07/01/17/160233.shtml skrev:
"Gary Reign, a guy with apparently way too much time on his hands, built a home theater in his basement. This is not unusual. However, the room is designed, floor to ceiling, as the bridge of a Star Trek style starship. See his photo page for details."


(kan være lidt problematisk at få fat i da den sikkert bliver klikket til døde af alle nørderne)

http://img176.imageshack.us/img176/5278/bridge20p2byb1.jpg

ét ord.... SYGT!!!! så mange penge og tid må man bare ikke have  men cool nok at det er totalt gennemført..



__________________
I know what you're thinking, 'cause right now I'm thinking the same thing. Actually, I've been thinking it ever since I got here: Why oh why didn't I take the BLUE pill?
Til top Vis Filur999's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Filur999
 
Brian321
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 November 2005
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 774
Sendt: 19 Juni 2007 kl. 12:44 | IP-adresse registreret  

Faldt lige over en Trekkie hjemmebio mere - endda med originale props:

http://www.electronichouse.com/slideshow/category/1388/304

Til top Vis Brian321's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian321
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes