| Sendt: 14 Januar 2007 kl. 21:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle,
Hjalp mig med at finde et nyt tv :)
Valgte faldt jo på Panasonic TH37PV60E, og danm en billede kvalitet!!
Jeg har aldrig set noget ligende, jeg har haft 3 forskellige fladskærmen de sidste 3 år. Og det her stikker dem alle, på alle områder flere 100 meter weeee....
Jeg er super glad for mit nye tv, og glæder mig super meget til at få smidt en Xbox 360 til den, og få bestilt et HD Dvd drev :)
Jeg har helt klart fundet ud af hvorfor Plasma findes :D sort er sort og sikke er flot billede Mums !
DEEEEET SPARKER RØV!!!!
|