| Forfatter |
|
Lambert Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 17
|
| Sendt: 21 December 2003 kl. 23:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Allesammen
Jeg er helt ny i forumet og kunne godt tænke mig at vide hvilke mærker er de mest populære indenfor TV / Projektorer. Hvad er jeres yndlingsmærker?
Med Venlig Hilsen
Hennning Lambert Pedersen
|
| Til top |
|
| |
Jannik Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 595
|
| Sendt: 22 December 2003 kl. 00:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu har jeg, sikkert som så mange andre, lagt mærke til at du har indrykket 3 tråde med den samme indhold blot ændret det pågældende udstyr. Må man spørge hvad du skal bruge det til?

|
| Til top |
|
| |
Lambert Forum Bruger

|
| Sendt: 22 December 2003 kl. 00:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jannik
Det skal da ikke være nogen hemmelighed, jeg er ved at lave en webshop hvor man kan købe hjemmebiografudstyr.
Jeg var ikke sikker på om det var lovligt at skrive sådan et indlæg i dette forum for så ville det måske blive opfattet som reklame.
Jeg er bare interesseret i at vide lidt om hvilke mærker folk er interesseret i så jeg ved hvad jeg skal have i min webshop.
Med Venlig Hilsen
Henning Lambert Pedersen
|
| Til top |
|
| |
HustlerDK Forum Bruger

Bruger siden: 27 Oktober 2003
Status: Offline Indlæg: 90
|
| Sendt: 22 December 2003 kl. 01:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvad med at sælge en panasonic og sanyo projektor til en lækker pris så køber jeg hos dig
|
| Til top |
|
| |
Jannik Forum Bruger

|
| Sendt: 22 December 2003 kl. 01:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Panasonic ae300 er yderst populær i dette forum. Jeg køber selv en panny 200 når jeg engang får råd.
Fed idé med en webshop med hjemmebiografudstyr, håber virkeligt at du kan konkurrere med de tyske forhandlere, hvis du kan, ja så har du en kunde lige her..! 
Held og lykke med projektet..!
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 22 December 2003 kl. 01:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er masser af muligheder, men storsælgerne i øjeblikket er nok Panasonic, LG og Sony! Men der er jo også Infocus osv. - spørgsmålet er vel hvad prisgruppe du vil satse på!
__________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Lambert Forum Bruger

|
| Sendt: 22 December 2003 kl. 01:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg regner med at kunne sælge til konkurencedugtige priser da det bliver en webshop som jeg driver i min fritid, lidt som en hobby og der vil ikke være udgifter til lokaler og sådan noget.
Jeg skal ikke leve af butikken, ikke i starten i hvert fald, men jeg går efter at yde god service og tilbyde kvalitetsprodukter til rimelige priser så kunderne handler hos mig igen.
Shoppen åbner hvis alt går efter planen i februar nåste år så vent lidt med at købe i tyskland
Med Venlig Hilsen
Henning Lambert Pedersen
|
| Til top |
|
| |
Thue K Forum Bruger

Bruger siden: 13 November 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1195
|
| Sendt: 22 December 2003 kl. 01:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det lyder virkelig spaendende med en webshop. Hvis du besoeger www.projectorcentral.com saa har de en top ti, som dog ikke illustrere de mest populaere projektorer maalt i salgstal, men hvilke projektorer folk ser paa deres side. Der staar ogsaa en ca. pris paa hver projektor, selvom den ikke er helt opdateret - Sanyo Z1 staar til 2900 dollars, men koster 1000.
|
| Til top |
|
| |
Jannik Forum Bruger

|
| Sendt: 22 December 2003 kl. 01:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lambert skrev:
|
Jeg regner med at kunne sælge til konkurencedugtige priser da det bliver en webshop som jeg driver i min fritid, lidt som en hobby og der vil ikke være udgifter til lokaler og sådan noget.
Jeg skal ikke leve af butikken, ikke i starten i hvert fald, men jeg går efter at yde god service og tilbyde kvalitetsprodukter til rimelige priser så kunderne handler hos mig igen.
Shoppen åbner hvis alt går efter planen i februar nåste år så vent lidt med at købe i tyskland
Med Venlig Hilsen
Henning Lambert Pedersen
|
|
|
Det passer jo perfekt....lige der hvor jeg skal købe Projektor..
|
| Til top |
|
| |
Lambert Forum Bruger

|
| Sendt: 22 December 2003 kl. 01:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Thue K skrev:
|
Det lyder virkelig spaendende med en webshop. Hvis du besoeger www.projectorcentral.com saa har de en top ti, som dog ikke illustrere de mest populaere projektorer maalt i salgstal, men hvilke projektorer folk ser paa deres side. Der staar ogsaa en ca. pris paa hver projektor, selvom den ikke er helt opdateret - Sanyo Z1 staar til 2900 dollars, men koster 1000.
|
|
|
Det ser ud til at være en rigtig god side den må jeg vist kigge lidt nærmere på
|
| Til top |
|
| |
Lambert Forum Bruger

|
| Sendt: 22 December 2003 kl. 01:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jannik skrev:
|
Det passer jo perfekt....lige der hvor jeg skal købe Projektor..
|
|
|
Det lyder godt det kan være du bliver min første kunde
Jeg er i fuld gang med at finde distributører af de forskellige mærker, men det er ikke helt lige til. Der er jo nogle importører der ikke vil sælge videre til andre butikker , fx Hifiklubben, de har ellers mange fede mærker
|
| Til top |
|
| |
Jannik Forum Bruger

|
| Sendt: 22 December 2003 kl. 01:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja sådan kan det gå når monopolmagterne strammer grebet om distributørene..!
Der er også www.avsforum.com som du kunne kigge på, ultra grim side, men faktisk meget informerende omkring surround..!
|
| Til top |
|
| |
Lambert Forum Bruger

|
| Sendt: 22 December 2003 kl. 01:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
| Der er masser af muligheder, men storsælgerne i øjeblikket er nok Panasonic, LG og Sony! Men der er jo også Infocus osv. - spørgsmålet er vel hvad prisgruppe du vil satse på! |
|
|
Jeg regner med at satse på en rimelig bred prisgruppe, men det kommer også an på hvad der er mest salg i.
Jeg vil stræbe efter at have de produkter folk efterspørger mest. Det er bl.a. derfor jeg er i gang med at lave lidt resourch på det.
|
| Til top |
|
| |
Lambert Forum Bruger

|
| Sendt: 22 December 2003 kl. 01:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jannik skrev:
|
Ja sådan kan det gå når monopolmagterne strammer grebet om distributørene..!
Der er også www.avsforum.com som du kunne kigge på, ultra grim side, men faktisk meget informerende omkring surround..!
|
|
|
Ja, meget forvirende site, men åbenbart mange besøgende. Der er sikkert en masse guldkorn at finde
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 22 December 2003 kl. 03:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lambert skrev:
Ronin skrev:
| Der er masser af muligheder, men storsælgerne i øjeblikket er nok Panasonic, LG og Sony! Men der er jo også Infocus osv. - spørgsmålet er vel hvad prisgruppe du vil satse på! |
|
|
Jeg regner med at satse på en rimelig bred prisgruppe, men det kommer også an på hvad der er mest salg i.
Jeg vil stræbe efter at have de produkter folk efterspørger mest. Det er bl.a. derfor jeg er i gang med at lave lidt resourch på det.
|
|
|
Det er yderst fornuftigt, og det lyder spændende men processen er lang, træls og besværlig. Klø på og det skal nok lykkes for dig!
Jeg ønsker dig i hvertfald al mulig held og lykke - glæder mig til at se resultatet!  __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |