| Sendt: 16 Januar 2007 kl. 21:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Takker. Det var da dejligt der kom et svar jeg kunne bruge til noget. Jeg vil helt sikkert gå ind på din hjemmeside og håber på at jeg kan få løst mit problem derigennem.
Det er rigtigt jeg ikke kan bestemme over folk om, hvornår de skal have lyst til at svare. Men der kommer hele tiden nye indlæg og derfor bliver ens tråd hurtigt skubbet ned at listen og over til en ny side. Derfor fornemmer jeg, at den hurtigt kan blive overset imellem alle de andre. Jeg har oprettet en tråd på mit problem herinde, fordi jeg har indtrykket af at dette site er meget populært og der derved også er mange brugere. Jeg kan jo se hvormange der opretter og svare herinde på htpc forumet. Og så tænker jeg, at jeg ikke er den eneste der køre MediaPortal og at der med stor sansynlighed er nogen der ved en hel masse om MediaPortal. Det undre mig bare at der stadig ikke er nogen der bare er kommet med et lille hint til mit problem, nu hvor det allerede er den 16-01-2007 kl. 21:25. Jeg går udfra, at folk bruger dette site til at hjælpe hinanden og udveksle erfaringer med hinanden. Den erfaring har jeg på andre site som omhandler noget helt andet end dette emne. Så når jeg stadig ikke har fået det mindste svar, bortset fra dit, oprettede jeg en ny tråd som henviste til min hovedtråd for at folk ikke skulle overse/glemme den blandt alle de andre gode indlæg der vælter ind.
Mvh. Tomk
|