Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 04:34   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
HTPC
 HIFI4ALL Forum : HTPC
Emne Emne: !!!Problemer med undertekster + lyd i liv (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
tomk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Januar 2007
Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline
Sendt: 15 Januar 2007 kl. 22:34 | IP-adresse registreret  

Er der virkelig ikke nogen der kan svarer på mit spørgsmål, som har samme overskrift længere nede i listen. Hvis nej... er det så fordi folk som er samlet herinde ikke har en skid mere viden end mig om MediaPortal?
Til top Vis tomk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tomk

Nicolai18
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 September 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 15 Januar 2007 kl. 22:39 | IP-adresse registreret  

Hvorfor oprette 2 tråde? dette lugter af bare at oprette en tråd for at ligge øverst.

Adm. Luk venligst denne tråd, ellers begynder folk bare at SPAM'e forummet.

Nicolai

tomk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 Januar 2007 kl. 22:42 | IP-adresse registreret  

Nicolai18!!!. Jeg fornemmer at du ikke forstår meningen med denne nye tråd. Det er jo nok for at få folk til at vågne lidt op, for det må da være nogen der kan komme med et input.
Nu da du er så hurtig, hvorfor har du så ikke nogen seriøse hints til mit problem???

Patriarken
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 April 2005
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 15 Januar 2007 kl. 23:49 | IP-adresse registreret  

Hejsa

Kæft en attitude....

Læs og forstå rundt omkring på nettet hvad der kræves for at afspille mpeg2, captions osv.....Du kan starte med at læse min ffdshow guide til lyd, som ikke er myndet på dig specifikt og så iøvrigt have tålmodighed med folk som der hvis de har lyst besvarer dine spørgsmål når DE synes og ikke når DU synes....Hvis du vil have hjælp skal du ikke dobbeltposte og SLET ikke i flere tråde det er irriterende for andre brugere af forum, og sætter desuden dig selv i et dårligt lys....

mvh Anders

tomk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 Januar 2007 kl. 21:28 | IP-adresse registreret  

Takker. Det var da dejligt der kom et svar jeg kunne bruge til noget. Jeg vil helt sikkert gå ind på din hjemmeside og håber på at jeg kan få løst mit problem derigennem.

Det er rigtigt jeg ikke kan bestemme over folk om, hvornår de skal have lyst til at svare. Men der kommer hele tiden nye indlæg og derfor bliver ens tråd hurtigt skubbet ned at listen og over til en ny side. Derfor fornemmer jeg, at den hurtigt kan blive overset imellem alle de andre.
Jeg har oprettet en tråd på mit problem herinde, fordi jeg har indtrykket af at dette site er meget populært og der derved også er mange brugere. Jeg kan jo se hvormange der opretter og svare  herinde på htpc forumet. Og så tænker jeg, at jeg ikke er den eneste der køre MediaPortal og at der med stor sansynlighed er nogen der ved en hel masse om MediaPortal.
Det undre mig bare at der stadig ikke er nogen der bare er kommet med et lille hint til mit problem, nu hvor det allerede er den 16-01-2007 kl. 21:25.
Jeg går udfra, at folk bruger dette site til at hjælpe hinanden og udveksle erfaringer med hinanden. Den erfaring har jeg på andre site som omhandler noget helt andet end dette emne.
Så når jeg stadig ikke har fået det mindste svar, bortset fra dit, oprettede jeg en ny tråd som henviste til min hovedtråd for at folk ikke skulle overse/glemme den blandt alle de andre gode indlæg der vælter ind.

Mvh. Tomk

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes