Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
Sendt: 19 Januar 2007 kl. 00:51 | IP-adresse registreret
Jeg tror ikke den er bedre en den du har nu - der er så vidt jeg kan se en low end budget model - td290 er i hvert fald - der er ikke så meget om 295 tilgængeligt
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2130
Sendt: 25 Januar 2007 kl. 10:05 | IP-adresse registreret
Er den virkelig så dårlig, er der rent faktisk nogen som har hørt den aktuelle spille IRL
umiddelbart ser det da ud til at være en forholdsvis solid konstruktion, med en kampvægt på 8,5 kilo heraf 2,3 kilo pladetallerken og den er bæltedrevet.
hvori ligger forskellen på den og feks. de gamle TD318/320
Er det armen TP41?? der er ringe
hvordan ville den arte sig med en rigtig god PU
ved godt den aldrig bliver high-end men ligefrem at kalde den en keramikdrejeskivesoveværelsesgrammofonnummer2 er det ikke at overdrive
Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
Sendt: 25 Januar 2007 kl. 11:58 | IP-adresse registreret
Det er ikke just pæne ord den får med på vejen i den brugeranmeldelse hos AudiogoN.
Finn29 skrev:
men ligefrem at kalde den en keramikdrejeskivesoveværelsesgrammofonnummer2 er det ikke at overdrive
Jeg kaldte den for "soveværelsesgrammofonnummer2" p.g.a. trådstarterens nuværende pladespiller som er en Acoustic Solid Classic Wood med en Ortofon Rondo Red pick-up som må forventes at være i en anden klasse end TD 295 Mk IV.
Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
Sendt: 25 Januar 2007 kl. 12:11 | IP-adresse registreret
Og jeg skrev at han kunne bruge den til at dreje keramik på - det kan man også med en torens reference - det er jo bare et spørgsmål om hvad man vil ofre på sine hobby
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2130
Sendt: 26 Januar 2007 kl. 06:59 | IP-adresse registreret
krenzler skrev:
Det er ikke just pæne ord den får med på vejen i den brugeranmeldelse hos AudiogoN.
nej ikke just - men igen ikke et ord om hvordan den spiller/lyder princippet i den er jo stort set det samme som som i 318/320 og det er vel egentlig projekt der har kigget lidt på thorens da de lavede deres spillere eller tager jeg helt fejl
Finn29 skrev:
men ligefrem at kalde den en keramikdrejeskivesoveværelsesgrammofonnummer2 er det ikke at overdrive
Jeg kaldte den for "soveværelsesgrammofonnummer2" p.g.a. trådstarterens nuværende pladespiller som er en Acoustic Solid Classic Wood med en Ortofon Rondo Red pick-up som må forventes at være i en anden klasse end TD 295 Mk IV.
ja så bestemt da, prisen er jo også det dobbelte Det jeg efterlyste var nogle erfaringer med TD295MK.IV. evt om det kan betale sig at ofre en god PU på den. eks. en rondo XXX
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum