| Sendt: 20 Januar 2007 kl. 13:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay, tak for hjælpen ang. tuner 
Grunden til valget mellem Samsung og Pioneer er pga designet - han har været ude i en fona og set det der Samsung P7, men kunne ikke finde Pioneer. Hvad jeg kan se på nettet, så ligner de ret meget hinanden - og jeg har læst at Pioneer skulle være det bedste på markedet pt.
Inde på hifipriser.dk er der er en masse forskellige Pioneer skærme, hvilke af dem er de nyeste? - størrelsen skal være omkring 40-42" og helst have så mange HDMI-stik som muligt 
Jeg har lovet min bror at jeg får undersøgt lidt ang hvilke modeller vi skal ug og kigge på, indtilvidere er der det som han har set: Samsung P7. Og så er der dem som jeg har læst om: det meget omtalte Panasonic..og så noget Pioneer (men hvilket?).
Mange tak for hjælpen.
|