| Sendt: 20 Januar 2007 kl. 08:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har længe kigget på Optoma HD70, og var næsten overbevist om at den var det bedste for mig, specielt til prisen. Nu har jeg imellemtiden fundet LG AN110, en vægprojektor, som skulle have fantastiske 12 bit farvegenvgivelse imod Optomaens 8 bit. Der er dog flere ting som jeg er i tvivl om: Har LG AN110 virkelig 12 bit farvegengivelse? F.eks. står der på andre hjemmesider at den har 24 bit farvegengivelse, det forvirerre. LG AN110 har en XD 2 Engine - hvor god er den kontra Optomaens 0,64 darkchip2 fra texasinstrument? Jeg glæder mig til at høre jeres svar/bud. Da jeg ikke kan finde nogen butikker hvor man har mulighed for at se projektoren, ser jeg dette som eneste mulighed for at få et overblik over LG'en. P.S. Dem der vælger at svare på dette indlæg skal ikke tage prisen i betragtning, da den ikke har betydning i denne sammenhæng
|