Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2026 | 03:42   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Er Alfaview noget der dur ift. fx. Pana? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Steen2000
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 Januar 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 90
Sendt: 20 Januar 2007 kl. 10:29 | IP-adresse registreret  

Hej

Skal ind og kikke på Panasonic PV60 i dag, men hører igen og igen at Alfaview er rigtig kvalitet. Har dog ikke set dem anbefalet på disse "ekspert" fora.

Er Alfaview noget man bør checke ud inden jeg beslutter mht. fx. Pana PV60??

 

Til top Vis Steen2000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Steen2000
 
Steen2000
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 Januar 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 90
Sendt: 20 Januar 2007 kl. 10:34 | IP-adresse registreret  

Når jeg siger "hører igen og igen" er det fra folk der har hørt det et sted....ikke fra nogen nødvendigvis pålidelig kilde. Derfor mit spørgsmål...
Til top Vis Steen2000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Steen2000
 
Feeble
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 25 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 671
Sendt: 20 Januar 2007 kl. 10:43 | IP-adresse registreret  

Prismæssigt er der ikke meget som kommer i nærheden af PV60'eren.

 

Til top Vis Feeble's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Feeble
 
Steen2000
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 Januar 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 90
Sendt: 20 Januar 2007 kl. 10:46 | IP-adresse registreret  

Feeble skrev:

Prismæssigt er der ikke meget som kommer i nærheden af PV60'eren.

 

Og kvalitetsmæssigt?

De er nemlig også sat ned

Til top Vis Steen2000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Steen2000
 
Feeble
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 25 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 671
Sendt: 20 Januar 2007 kl. 10:47 | IP-adresse registreret  

Steen2000 skrev:
Feeble skrev:

Prismæssigt er der ikke meget som kommer i nærheden af PV60'eren.

 

Og kvalitetsmæssigt?

De er nemlig også sat ned

Det samme. Det er det jeg mener

Til top Vis Feeble's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Feeble
 
TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4163
Sendt: 20 Januar 2007 kl. 10:53 | IP-adresse registreret  

Steen2000 skrev:
Og kvalitetsmæssigt?

Se min signatur - et tv er kun billigt hvis det rent faktisk er godt.

Uanset hvor meget propaganda Alfaview spytter afsted, så er og bliver det OEM-produktion - de laver ikke indmaden selv, og dermed vil de altid være bagud i forhold til de store producenter. Jeg har _aldrig_ (i fladskærmsmarkedet) oplevet et OEM-produkt være bedre til prisen end et tilsvarende produkt fra "egentlige" producenter.

Jeg kan ikke sige noget om hvor vidtrækkende Alfaview's "egenproduktion" er, men som regel når fladskærme er angivet som "made in Europe", så betyder det at man har produceret skærmen uden tuner, og sat tuner-delen i inden for EU's grænser. På den måde skal man nemlig kun betale told af tuneren, da en skærm uden tuner betragtes som PC-udstyr eller halvfabrikata.

Steen2000 skrev:
De er nemlig også sat ned

Hvilke tv er ikke det?



__________________
Mvh. TC
www.tapeconnection.dk

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted
 
Steen2000
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 Januar 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 90
Sendt: 20 Januar 2007 kl. 11:09 | IP-adresse registreret  

Til top Vis Steen2000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Steen2000
 
Milca15
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 Februar 2006
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 73
Sendt: 20 Januar 2007 kl. 12:52 | IP-adresse registreret  

Formoder at du bla. besøger TC... hvor du kan se de forskellige modeller side om side. Glæder mig til at høre om din vurdering af de forskellige skærme.

God weekend!

Til top Vis Milca15's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Milca15
 
Steen2000
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 Januar 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 90
Sendt: 20 Januar 2007 kl. 17:12 | IP-adresse registreret  

Milca15 skrev:

Formoder at du bla. besøger TC... hvor du kan se de forskellige modeller side om side. Glæder mig til at høre om din vurdering af de forskellige skærme.

God weekend!

Det var jeg ja. Nu skal det siges at jeg ikke har en fis forstand på det her. Men bedste billede så jeg på Pana PV60. Pana stod lidt bedre end Pioneer i mine øjne. Men faktisk synes jeg også de store Toshiba 42" WL66 stod helt OK.

Samsunr 40" R71W synes jeg ikke stod lige så godt, men de har squ det flotteste design af alle!!

Jeg er i tvivl fordi jeg ikke synes at Pana PV60 er rigtig flot i designet, men når det hænger alene hjemme i stuen er det jo nok OK?

Til top Vis Steen2000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Steen2000
 
music 4 all
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1467
Sendt: 20 Januar 2007 kl. 17:37 | IP-adresse registreret  

ja pana 60 er ikke super designet,men efter jeg fik mit hjem i stuen er designet faktisk ok og ihvertfal til at leve med

samsung/pioneer er liger et par længder foran designmæssigt men jeg syntes man betaler for meget for det.

Til top Vis music 4 all's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af music 4 all
 
kaso
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 August 2005
Status: Offline
Indlæg: 959
Sendt: 22 Januar 2007 kl. 11:48 | IP-adresse registreret  

Sammenlign Alfaview med Dantax, Prosonic, Lumatron & Co. - ikke med Panasonic, Pioneer, Samsung, Sony & Co.
Til top Vis kaso's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kaso
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes