| Forfatter |
|
Steen2000 Forum Bruger

Bruger siden: 12 Januar 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 90
|
| Sendt: 20 Januar 2007 kl. 10:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Skal ind og kikke på Panasonic PV60 i dag, men hører igen og igen at Alfaview er rigtig kvalitet. Har dog ikke set dem anbefalet på disse "ekspert" fora.
Er Alfaview noget man bør checke ud inden jeg beslutter mht. fx. Pana PV60??
|
| Til top |
|
| |
Steen2000 Forum Bruger

Bruger siden: 12 Januar 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 90
|
| Sendt: 20 Januar 2007 kl. 10:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Når jeg siger "hører igen og igen" er det fra folk der har hørt det et sted....ikke fra nogen nødvendigvis pålidelig kilde. Derfor mit spørgsmål...
|
| Til top |
|
| |
Feeble Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 671
|
| Sendt: 20 Januar 2007 kl. 10:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Prismæssigt er der ikke meget som kommer i nærheden af PV60'eren.
|
| Til top |
|
| |
Steen2000 Forum Bruger

Bruger siden: 12 Januar 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 90
|
| Sendt: 20 Januar 2007 kl. 10:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Feeble skrev:
|
Prismæssigt er der ikke meget som kommer i nærheden af PV60'eren.
|
|
|
Og kvalitetsmæssigt?
De er nemlig også sat ned
|
| Til top |
|
| |
Feeble Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 671
|
| Sendt: 20 Januar 2007 kl. 10:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Steen2000 skrev:
Feeble skrev:
|
Prismæssigt er der ikke meget som kommer i nærheden af PV60'eren.
|
|
|
Og kvalitetsmæssigt?
De er nemlig også sat ned
|
|
|
Det samme. Det er det jeg mener
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 20 Januar 2007 kl. 10:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Se min signatur - et tv er kun billigt hvis det rent faktisk er godt.
Uanset hvor meget propaganda Alfaview spytter afsted, så er og bliver det OEM-produktion - de laver ikke indmaden selv, og dermed vil de altid være bagud i forhold til de store producenter. Jeg har _aldrig_ (i fladskærmsmarkedet) oplevet et OEM-produkt være bedre til prisen end et tilsvarende produkt fra "egentlige" producenter.
Jeg kan ikke sige noget om hvor vidtrækkende Alfaview's "egenproduktion" er, men som regel når fladskærme er angivet som "made in Europe", så betyder det at man har produceret skærmen uden tuner, og sat tuner-delen i inden for EU's grænser. På den måde skal man nemlig kun betale told af tuneren, da en skærm uden tuner betragtes som PC-udstyr eller halvfabrikata.
Steen2000 skrev:
| De er nemlig også sat ned
|
|
|
Hvilke tv er ikke det? __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
Steen2000 Forum Bruger

Bruger siden: 12 Januar 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 90
|
| Sendt: 20 Januar 2007 kl. 11:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Milca15 Forum Bruger


Bruger siden: 21 Februar 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 73
|
| Sendt: 20 Januar 2007 kl. 12:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Formoder at du bla. besøger TC... hvor du kan se de forskellige modeller side om side. Glæder mig til at høre om din vurdering af de forskellige skærme.
God weekend!
|
| Til top |
|
| |
Steen2000 Forum Bruger

Bruger siden: 12 Januar 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 90
|
| Sendt: 20 Januar 2007 kl. 17:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milca15 skrev:
|
Formoder at du bla. besøger TC... hvor du kan se de forskellige modeller side om side. Glæder mig til at høre om din vurdering af de forskellige skærme.
God weekend!
|
|
|
Det var jeg ja. Nu skal det siges at jeg ikke har en fis forstand på det her. Men bedste billede så jeg på Pana PV60. Pana stod lidt bedre end Pioneer i mine øjne. Men faktisk synes jeg også de store Toshiba 42" WL66 stod helt OK.
Samsunr 40" R71W synes jeg ikke stod lige så godt, men de har squ det flotteste design af alle!!
Jeg er i tvivl fordi jeg ikke synes at Pana PV60 er rigtig flot i designet, men når det hænger alene hjemme i stuen er det jo nok OK?
|
| Til top |
|
| |
music 4 all Forum Bruger


Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1467
|
| Sendt: 20 Januar 2007 kl. 17:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja pana 60 er ikke super designet,men efter jeg fik mit hjem i stuen er designet faktisk ok og ihvertfal til at leve med
samsung/pioneer er liger et par længder foran designmæssigt men jeg syntes man betaler for meget for det.
|
| Til top |
|
| |
kaso Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2005
Status: Offline Indlæg: 959
|
| Sendt: 22 Januar 2007 kl. 11:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sammenlign Alfaview med Dantax, Prosonic, Lumatron & Co. - ikke med Panasonic, Pioneer, Samsung, Sony & Co.
|
| Til top |
|
| |