| Sendt: 22 December 2003 kl. 15:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Med Jer
Jeg har nu læst rigtig mange indlæg i dette forum vedr. pladespillere.
Desværre har jeg i næsten hvert eneste af dem rendt ind i nogel meget sure og postulerende svar fra nogen af jer.
Lige så hjælpsom dette forum er, og det er der virkelig, ligeså grimt kan et svar lyde. Det går specielt galt når en, der har et rigtig godt produkt, ser et forslag til et andet rigtig godt produkt. Så er det ligesom om djævlen kommer op i nogen af jer. Så skal det produk fane... ha' en over nakken for mit produkt skal stå som det bedste.
Jeg synes det er smadder ærgeligt at nogen falder ned på dette ukonstruktive plan. Og endnu mere ærgeligt er det når nogen går med, af den ene eller anden grund. Pladespillere lyder meget forskelligt og det er bla charmen med pladespillere.
Jeg forstår ikke hvorfor det tit ender sådan. Hvorfor kan I ikke bare sige nøjjj sikke fedt produkt manden har. Og så stadig glæde jer overjeres egen valg. Det er da lige meget at en anden har valgt en anden type lyd end dig.
Hvis man endelig "bliver nød" til at svare en påstand så kunne man da nøjes med at skrive at man ikke er enig og fortælle om ens egne oplevelse i stedet for at forsøge at bevise at den anden må være fuld af løgn eller simpelthend ikke har hørt produktet.
Dette var lige et lille indlæg som jeg håber kan være med til at huske hvorfor vi er her. Jeg er her for at lære en masse af jer. Få gode ideer til nye produkter, løsninger og meget mere. Det går jeg også ud fra at I er.
En ting er sikkert: Hvis jeg vil lære grimme ord, går jeg bare ned i børnehaven sammen med min søn. Så tager det 10 sek så kan jeg mindst 50 ny ord.
Forsat tak for et rigtig godt forum. Dette er ment positivt og jeg håber det også bliver opfattet sådan. I kampens hede kan vil alle bliver provokerede.. og det er der ikke noget galt I, mennnnnnn.
Thomas
|