Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 19:26   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Hyundai fra Bluebuy/QXL????? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
JanM
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Januar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 777
Sendt: 20 Januar 2007 kl. 23:39 | IP-adresse registreret  

Halløj derude!!

 

Er på kig efter en billig/rimelig LCD 32-37'' skærm.

Har været inde og lure på QXL, der er der flere skærme fra noget der hedder BLUEBUY! Nogen der har kommentarer til denne udbyder af elektronik?

 

Og iøvrigt har jeg hørt ude i byen, at indmaden i Hyundai er fra Marantz?? Nogen kommentarer til dette?

 

Venlig hilsen Jan



__________________
- Musik speak louder than words... Mr Andersen is BACK!!
Til top Vis JanM's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JanM
 
Mollovic
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 November 2006
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 55
Sendt: 20 Januar 2007 kl. 23:45 | IP-adresse registreret  

Nogen kilde på det med indmaden?? evt. en hjemmeside??

__________________
Det er efterhånden ret old-school:

Panasonic 37PV60EH
Pioneer VSX-1016-S
Pioneer DV-696AV-S
Pioneer S-SP410
Pioneer S-W90S
Playstation 3, 160GB, Slim
Til top Vis Mollovic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mollovic Besøg Mollovic's Websted
 
JanM
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Januar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 777
Sendt: 20 Januar 2007 kl. 23:48 | IP-adresse registreret  

En sælger fra Electronic City der snakkede om det, det kan jo lige så godt være en ''lystfisker historie''?!?



__________________
- Musik speak louder than words... Mr Andersen is BACK!!
Til top Vis JanM's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JanM
 
JanM
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Januar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 777
Sendt: 20 Januar 2007 kl. 23:49 | IP-adresse registreret  

Der er også en tråd andet steds på dette forum der omtaler det?!

__________________
- Musik speak louder than words... Mr Andersen is BACK!!
Til top Vis JanM's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JanM
 
Mollovic
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 November 2006
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 55
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 00:23 | IP-adresse registreret  

Ja når man skimter den tråd igennem ser det jo unægtelig ud til at være tilfældet.... Men jeg vil aldrig sætte min fulde tillid til en sælger fra Electronic City/El Giganten...de har altid nogen gode historier i ærmet :-) Bl.a. har jeg flere gange fået at vide at både AMOI og Hitachi angiveligt skulle være Japans svar på B&O... :-) der er en grund til at jeg aldrig ville købe tv hos El Giganten!!

__________________
Det er efterhånden ret old-school:

Panasonic 37PV60EH
Pioneer VSX-1016-S
Pioneer DV-696AV-S
Pioneer S-SP410
Pioneer S-W90S
Playstation 3, 160GB, Slim
Til top Vis Mollovic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mollovic Besøg Mollovic's Websted
 
VonLarsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 November 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 312
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 00:42 | IP-adresse registreret  

Jeg har flere gange set auktionerne fra BlueBuy på QXL, og personlig synes jeg de virker ret uprofessionelle mht. deres salgsannoncer mv. Har en del gange kontaktet dem pga. fejlagtige beskrivelser ved deres produkter, her i blandt ukorrekte oplysninger om opløsning osv.
Til top Vis VonLarsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af VonLarsen
 
JanM
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Januar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 777
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 00:51 | IP-adresse registreret  

Ja ingen grund til at være naiv! Men der er nogen af os med børn og almindelige indkomster, hvor en ny vaskesøjle, tæller lidt højere end en Pioneer Plasma til 40000 og hvor Elgiganten & alle de andre ''varehuse'' er eneste udvej, hvis altså ikke man har lyst til at købe folks brugte modeller.

Men jeg husker dog også et Hi-Fi & Elektronik magasin for, ja 15 år siden, hvor man havde skrællet nogle VHS maskiner fra Bilka & OBS og sammenlignet indmaden med maskiner der kostede det dobbelte/mærkevarerne... Og på nogle af modellerne var der ingen (slet ingen) forskel på den billige og den dyre 'indmad', udover mærket og fronten, så var de helt ens, så jeg ved sgu ikk?

 



__________________
- Musik speak louder than words... Mr Andersen is BACK!!
Til top Vis JanM's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JanM
 
JanM
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Januar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 777
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 00:53 | IP-adresse registreret  

Ja BLUEBUY virker lidt grå i kanten, ikk?!

__________________
- Musik speak louder than words... Mr Andersen is BACK!!
Til top Vis JanM's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JanM
 
Westergaard
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 November 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 295
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 01:11 | IP-adresse registreret  

Jeg har solgt en del Hyundai fladskærme, men vi er stoppet me dem, da der var uforholdsmæssigt mange fejl på dem. Og det bliver ikke bedre af at landet store værksteder ikke vil lave dem, og dem som så påtager sig opgaven konstant fejler, hvis der overhoved kan skaffes de dele som skal bruges.

Et råd ville være at holde sig til mærkevare når du køber et flattv

Til top Vis Westergaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Westergaard
 
Mollovic
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 November 2006
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 55
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 08:48 | IP-adresse registreret  

JanM skrev:

Ja ingen grund til at være naiv! Men der er nogen af os med børn og almindelige indkomster, hvor en ny vaskesøjle, tæller lidt højere end en Pioneer Plasma til 40000 og hvor Elgiganten & alle de andre ''varehuse'' er eneste udvej, hvis altså ikke man har lyst til at købe folks brugte modeller.

Det kan jeg sgu sagtens følge dig i... Meeen, El Giganten er da ikke den eneste udvej af den grund!? Der er nogen af deres produkter du endda kan finde 3-5 tusind billigere hvis du bruger 10-15 minutter på google, hifipriser kelkoo m.m.... fx en 37" PV60, som de bare har fået lov til at kalde PV62! 13999,- i El-giganten og den koster 9999,- i TC hvor du endda også kan komme til at se den!

Men da en ny vaskesøjle naturligvis tæller højere end et nyt tv, så synes jeg du skal bruge pengene på det istedet for et tv du kan risikere at blive ked af at du har købt!



__________________
Det er efterhånden ret old-school:

Panasonic 37PV60EH
Pioneer VSX-1016-S
Pioneer DV-696AV-S
Pioneer S-SP410
Pioneer S-W90S
Playstation 3, 160GB, Slim
Til top Vis Mollovic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mollovic Besøg Mollovic's Websted
 
Stanley
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3344
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 09:14 | IP-adresse registreret  

JanM skrev:

 

Og iøvrigt har jeg hørt ude i byen, at indmaden i Hyundai er fra Marantz?? Nogen kommentarer til dette?

 

Jeg har hørt at det skulle være omvendt. Marantz er et godt kendt HiFi-mærke som ikke selv laver tv. Den lcdskærm der sælges som en Marantz er lavet af Hyundai. Det tror jeg mere på, men Elgiganten mener vel at det lyder bedre hvis de siger at det er Marantz der laver dem. Jeg overvejede selv at købe den engang bl.a. p.g.a. designet og muligheden for at tage højttalerne af. En søgning på internettet gav dog flere resultater hvor der omtales mange problemer og da jeg ville have den demonstreret hos KT-radio i Odense kunne sælgeren ikke få billede på skærmen.

Til top Vis Stanley's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stanley
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes