| Forfatter |
|
Eurowoman Forum Bruger

Bruger siden: 16 December 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 11
|
| Sendt: 21 Januar 2007 kl. 03:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa...
Jeg har følgende: - Pioneer PDP 436 plasma 43" méd media receiveren til (idag inbyggede) - Sidespeakers - Fod
Det har kørt max 500 timer og er i perfekt stand. Hvad kan jeg få for det ?
Tak :-)
|
| Til top |
|
| |
hi-sonny-fi Udelukket fra forum


Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1886
|
| Sendt: 21 Januar 2007 kl. 03:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg kan kun sige skååååååååååååååål bare lige for at holde den i live
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 21 Januar 2007 kl. 03:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
måske 10-12000 hvis du er heldig, personligt ville jeg nok ikke købe et brugt plasmatv med den fart der er på udviklingen i øjeblikket.
|
| Til top |
|
| |
Eurowoman Forum Bruger

Bruger siden: 16 December 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 11
|
| Sendt: 21 Januar 2007 kl. 05:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
øjjj det var ikke meget...
|
| Til top |
|
| |
hans123 Forum Bruger


Bruger siden: 18 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1050
|
| Sendt: 21 Januar 2007 kl. 08:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
problemet er at det er den gamle model, hvor burn in kan være et problem.
og 500 timer er da godt nok ikke meget, er de timer taget fra menuen i tv'et ?
Jeg vil også tro at max pris er 10.000.-
mvh Hans
|
| Til top |
|
| |
NriK Forum Bruger


Bruger siden: 27 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1780
|
| Sendt: 21 Januar 2007 kl. 09:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sælg den i dba eller opsalg på jobbet el. lign., så kan du få mere for den end på hifi4all.dk
|
| Til top |
|
| |
MC955 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 07 August 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 828
|
| Sendt: 21 Januar 2007 kl. 09:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
hans123 skrev:
|
problemet er at det er den gamle model, hvor burn in kan være et problem.
og 500 timer er da godt nok ikke meget, er de timer taget fra menuen i tv'et ?
Jeg vil også tro at max pris er 10.000.-
mvh Hans
|
|
|
Og der er ikke brun in på de nye modeller ?.
Jeg har dem begge to og den gammel model har meget bedre tuner del , og begge modeller kan have burn in. __________________ Ejer af vassagohifi.com.
Impotør af
Audia flight. audio aero. Avid. Avalon. Dynavector. Eera. Focus Audio. Graaf. Rogue Audio. Velodyne. VPI. Vienna. Stockfisch-Records. Yter cables. Pass Labs.
|
| Til top |
|
| |
hans123 Forum Bruger


Bruger siden: 18 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1050
|
| Sendt: 21 Januar 2007 kl. 09:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
nu har kun 507 modellen og den har ikke tegn på burn in . selv stations logo på en hel aften giver ikke anledning til noget image rentention
Hans
|
| Til top |
|
| |
hi-sonny-fi Udelukket fra forum


Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1886
|
| Sendt: 21 Januar 2007 kl. 11:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mange folk har den ide at fordi de ikke selv har oplevet det så sker det ikke på andre.
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 21 Januar 2007 kl. 15:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
hans123 skrev:
|
problemet er at det er den gamle model, hvor burn in kan være et problem.
og 500 timer er da godt nok ikke meget, er de timer taget fra menuen i tv'et ?
Jeg vil også tro at max pris er 10.000.-
mvh Hans
|
|
|
det er nu ikke så meget det at burn in kan være et problem på den model (det kan det på alle), det er mere at den nye model er en del billigere og har bedre billede
|
| Til top |
|
| |
hans123 Forum Bruger


Bruger siden: 18 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1050
|
| Sendt: 21 Januar 2007 kl. 15:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hi-Sonny-Fi skrev:
|
Mange folk har den ide at fordi de ikke selv har oplevet det så sker det ikke på andre.
|
|
|
Rolig nu, jeg havde et Philips 9966 , det var verdensnmester i burn in.
Hans
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 21 Januar 2007 kl. 20:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lige en detalje du skal være obs på hvis den skal sælges: 436PE er nummeret på selve panelet, som er det samme uanset model. Alt efter tunerboxen, hedder modellen enten 436FDE eller 436XDE. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
Tommy21 Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 597
|
| Sendt: 21 Januar 2007 kl. 22:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvorfor ikke beholde det, der er ikke noget som er værd at opgradere til medmindre det skal være 50", personligt kan jeg ikke se nogen forskel på 436 og 427, har selv 436, og ville egentlig havde købt et nyt da de nye kom, men efter at have set dem synes jeg ikke rigtigt at det var det værd, og så kan jeg personligt bedre lide 436 designet end 427 som har integreret højttaler og runde hjørner.
Tommy
__________________ Setup
MartinLogan Vantage, Motif, Fresco i, encore TF
Parasound A21
Parasound C1 Processor
Oppo Bdp-95
Ps3, xbox 360, Wii, PsP
|
| Til top |
|
| |
Eurowoman Forum Bruger

Bruger siden: 16 December 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 11
|
| Sendt: 21 Januar 2007 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Otto,
Okey, vidste jeg ikke. Hvor står modellen så henne ? Ja sorry kvinder og teknik ;-)
På faktura hedder media reciever PDP-R06XE
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 21 Januar 2007 kl. 22:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Eurowoman skrev:
|
Hej Otto,
Okey, vidste jeg ikke. Hvor står modellen så henne ? Ja sorry kvinder og teknik ;-)
På faktura hedder media reciever PDP-R06XE
|
|
|
Så er det en 436 XDE. Receiveren til 436FDE hedder PDP-R06FE.
Jeg er enig med Tommy, medmindre der er økonomiske motiver, så behold det. Du får ikke noget væsentligt bedre ved at købe nyt, og brugtprisen er lav i forhold til investeringen. Brug det i soveværelset...  __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
Eurowoman Forum Bruger

Bruger siden: 16 December 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 11
|
| Sendt: 21 Januar 2007 kl. 23:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok tak og din vurdering er også ca. 10.000 kr. hvis jeg sælger det alligevel ?
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 21 Januar 2007 kl. 23:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Eurowoman skrev:
| Ok tak og din vurdering er også ca. 10.000 kr. hvis jeg sælger det alligevel ? |
|
|
Mja, jeg er ikke så stærk i brugtmarkedet, men med en 427XD under 20k som ny, så bliver det nok ikke meget over. Dét der kunne tale for en god brugtpris er at der findes nogle der er meget hooked på den eksterne tunerbox, samt at designet ikke findes magen til i 42" længere. Jeg ville prøve i den blå, min erfaring siger mig at mange DBA-læsere ikke er helt med på beatet omkring hvad nye ting koster, så en høj ny-pris kan nogle gange resultere i overraskende gode brugtpriser, i forhold til hvad nye varer kan købes for. Men som sagt, jeg er ikke ekspert i brugtmarkedet... __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 22 Januar 2007 kl. 00:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Otto, TC skrev:
Eurowoman skrev:
| Ok tak og din vurdering er også ca. 10.000 kr. hvis jeg sælger det alligevel ? |
|
|
Mja, jeg er ikke så stærk i brugtmarkedet, men med en 427XD under 20k som ny, så bliver det nok ikke meget over. Dét der kunne tale for en god brugtpris er at der findes nogle der er meget hooked på den eksterne tunerbox, samt at designet ikke findes magen til i 42" længere. Jeg ville prøve i den blå, min erfaring siger mig at mange DBA-læsere ikke er helt med på beatet omkring hvad nye ting koster, så en høj ny-pris kan nogle gange resultere i overraskende gode brugtpriser, i forhold til hvad nye varer kan købes for. Men som sagt, jeg er ikke ekspert i brugtmarkedet...
|
|
|
jeg tror faktisk du har fat i noget her, men spørgsmålet er om dem der opretter annoncen er bevidst om nypriserne. Personligt plejer jeg at finde flere forskellige af den samme ting, der er altid nogle stykker der er meget dyrere end resten. Mit bedste bud er, at se hvad der bliver taget for en tilsvarende brugt model.
|
| Til top |
|
| |
Eurowoman Forum Bruger

Bruger siden: 16 December 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 11
|
| Sendt: 22 Januar 2007 kl. 00:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for hjælpen og fortsat god søndag :-)
|
| Til top |
|
| |
Steen2000 Forum Bruger

Bruger siden: 12 Januar 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 90
|
| Sendt: 22 Januar 2007 kl. 09:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |