Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 14:52   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Pioneer PDP 436pe - hvad er det værd ? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Eurowoman
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 December 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 11
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 03:04 | IP-adresse registreret  

Hejsa...

Jeg har følgende:
- Pioneer PDP 436 plasma 43" méd media receiveren til (idag inbyggede)
- Sidespeakers
- Fod

Det har kørt max 500 timer og er i perfekt stand. Hvad kan jeg få for det ?

Tak :-)

Til top Vis Eurowoman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eurowoman
 
hi-sonny-fi
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 01 September 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1886
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 03:34 | IP-adresse registreret  

jeg kan kun sige skååååååååååååååål bare lige for at holde den i live
Til top Vis hi-sonny-fi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hi-sonny-fi
 
brasch
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3482
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 03:58 | IP-adresse registreret  

måske 10-12000 hvis du er heldig, personligt ville jeg nok ikke købe et brugt plasmatv med den fart der er på udviklingen i øjeblikket.
Til top Vis brasch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af brasch
 
Eurowoman
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 December 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 11
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 05:19 | IP-adresse registreret  

øjjj det var ikke meget...
Til top Vis Eurowoman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eurowoman
 
hans123
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 1050
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 08:22 | IP-adresse registreret  

problemet er at det er den gamle model,  hvor burn in kan være et problem.

og 500 timer er da godt nok ikke meget,  er de timer taget fra menuen i tv'et ?

Jeg vil også tro at max pris er 10.000.-

mvh Hans

Til top Vis hans123's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hans123
 
NriK
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 April 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1780
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 09:11 | IP-adresse registreret  

Sælg den i dba eller opsalg på jobbet el. lign., så kan du få mere for den end på hifi4all.dk

 

Til top Vis NriK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NriK
 
MC955
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 07 August 2006
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 828
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 09:51 | IP-adresse registreret  

hans123 skrev:

problemet er at det er den gamle model,  hvor burn in kan være et problem.

og 500 timer er da godt nok ikke meget,  er de timer taget fra menuen i tv'et ?

Jeg vil også tro at max pris er 10.000.-

mvh Hans

Og der er ikke brun in på de nye modeller ?.

Jeg har dem begge to og den gammel model har meget bedre tuner del , og begge modeller kan have burn in.



__________________
Ejer af vassagohifi.com.
Impotør af
Audia flight. audio aero. Avid. Avalon. Dynavector. Eera. Focus Audio. Graaf. Rogue Audio. Velodyne. VPI. Vienna. Stockfisch-Records. Yter cables. Pass Labs.

Til top Vis MC955's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MC955
 
hans123
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 1050
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 09:57 | IP-adresse registreret  

nu har kun 507 modellen og den har ikke  tegn på burn in . selv stations logo på en hel aften giver ikke anledning til noget image rentention

Hans

Til top Vis hans123's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hans123
 
hi-sonny-fi
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 01 September 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1886
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 11:34 | IP-adresse registreret  

Mange folk har den ide at fordi de ikke selv har oplevet det så sker det ikke på andre.

Til top Vis hi-sonny-fi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hi-sonny-fi
 
brasch
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3482
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 15:07 | IP-adresse registreret  

hans123 skrev:

problemet er at det er den gamle model,  hvor burn in kan være et problem.

og 500 timer er da godt nok ikke meget,  er de timer taget fra menuen i tv'et ?

Jeg vil også tro at max pris er 10.000.-

mvh Hans

det er nu ikke så meget det at burn in kan være et problem på den model (det kan det på alle), det er mere at den nye model er en del billigere og har bedre billede

Til top Vis brasch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af brasch
 
hans123
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 1050
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 15:29 | IP-adresse registreret  

Hi-Sonny-Fi skrev:

Mange folk har den ide at fordi de ikke selv har oplevet det så sker det ikke på andre.

Rolig nu,   jeg havde et Philips 9966   , det var verdensnmester i burn in. 

Hans

Til top Vis hans123's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hans123
 
TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4163
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 20:56 | IP-adresse registreret  

Lige en detalje du skal være obs på hvis den skal sælges: 436PE er nummeret på selve panelet, som er det samme uanset model. Alt efter tunerboxen, hedder modellen enten 436FDE eller 436XDE.



__________________
Mvh. TC
www.tapeconnection.dk

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted
 
Tommy21
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 Juli 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 597
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 22:11 | IP-adresse registreret  

hvorfor ikke beholde det, der er ikke noget som er værd at opgradere til medmindre det skal være 50", personligt kan jeg ikke se nogen forskel på 436 og 427, har selv 436, og ville egentlig havde købt et nyt da de nye kom, men efter at have set dem synes jeg ikke rigtigt at det var det værd, og så kan jeg personligt bedre lide 436 designet end 427 som har integreret højttaler og runde hjørner.


Tommy


__________________
Setup
MartinLogan Vantage, Motif, Fresco i, encore TF
Parasound A21
Parasound C1 Processor
Oppo Bdp-95

Ps3, xbox 360, Wii, PsP
Til top Vis Tommy21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tommy21
 
Eurowoman
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 December 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 11
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 22:39 | IP-adresse registreret  

Hej Otto,

Okey, vidste jeg ikke. Hvor står modellen så henne ? Ja sorry kvinder og teknik ;-)

På faktura hedder media reciever PDP-R06XE

Til top Vis Eurowoman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eurowoman
 
TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4163
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 22:46 | IP-adresse registreret  

Eurowoman skrev:

Hej Otto,

Okey, vidste jeg ikke. Hvor står modellen så henne ? Ja sorry kvinder og teknik ;-)

På faktura hedder media reciever PDP-R06XE

Så er det en 436 XDE. Receiveren til 436FDE hedder PDP-R06FE.

Jeg er enig med Tommy, medmindre der er økonomiske motiver, så behold det. Du får ikke noget væsentligt bedre ved at købe nyt, og brugtprisen er lav i forhold til investeringen. Brug det i soveværelset...



__________________
Mvh. TC
www.tapeconnection.dk

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted
 
Eurowoman
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 December 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 11
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 23:29 | IP-adresse registreret  

Ok tak og din vurdering er også ca. 10.000 kr. hvis jeg sælger det alligevel ?
Til top Vis Eurowoman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eurowoman
 
TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4163
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 23:53 | IP-adresse registreret  

Eurowoman skrev:
Ok tak og din vurdering er også ca. 10.000 kr. hvis jeg sælger det alligevel ?

Mja, jeg er ikke så stærk i brugtmarkedet, men med en 427XD under 20k som ny, så bliver det nok ikke meget over. Dét der kunne tale for en god brugtpris er at der findes nogle der er meget hooked på den eksterne tunerbox, samt at designet ikke findes magen til i 42" længere. Jeg ville prøve i den blå, min erfaring siger mig at mange DBA-læsere ikke er helt med på beatet omkring hvad nye ting koster, så en høj ny-pris kan nogle gange resultere i overraskende gode brugtpriser, i forhold til hvad nye varer kan købes for. Men som sagt, jeg er ikke ekspert i brugtmarkedet...



__________________
Mvh. TC
www.tapeconnection.dk

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted
 
brasch
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3482
Sendt: 22 Januar 2007 kl. 00:02 | IP-adresse registreret  

Otto, TC skrev:

Eurowoman skrev:
Ok tak og din vurdering er også ca. 10.000 kr. hvis jeg sælger det alligevel ?

Mja, jeg er ikke så stærk i brugtmarkedet, men med en 427XD under 20k som ny, så bliver det nok ikke meget over. Dét der kunne tale for en god brugtpris er at der findes nogle der er meget hooked på den eksterne tunerbox, samt at designet ikke findes magen til i 42" længere. Jeg ville prøve i den blå, min erfaring siger mig at mange DBA-læsere ikke er helt med på beatet omkring hvad nye ting koster, så en høj ny-pris kan nogle gange resultere i overraskende gode brugtpriser, i forhold til hvad nye varer kan købes for. Men som sagt, jeg er ikke ekspert i brugtmarkedet...

jeg tror faktisk du har fat i noget her, men spørgsmålet er om dem der opretter annoncen er bevidst om nypriserne. Personligt plejer jeg at finde flere forskellige af den samme ting, der er altid nogle stykker der er meget dyrere end resten. Mit bedste bud er, at se hvad der bliver taget for en tilsvarende brugt model.

Til top Vis brasch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af brasch
 
Eurowoman
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 December 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 11
Sendt: 22 Januar 2007 kl. 00:31 | IP-adresse registreret  

Tak for hjælpen og fortsat god søndag :-)
Til top Vis Eurowoman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eurowoman
 
Steen2000
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 Januar 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 90
Sendt: 22 Januar 2007 kl. 09:54 | IP-adresse registreret  

Til top Vis Steen2000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Steen2000
 

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes