| Sendt: 21 Januar 2007 kl. 13:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej dette er så mit første indlæg ! ....
Jeg er snart lige gået igang med at bygge min hjemmebio ! og skal nu ud og investere i en projekter ! men da jeg som sagt ingen erfaring har med projekter ville jeg høre hvad i mener jeg skal investere i !!! og da jeg er lærling har jeg et temmelig lavt budget ! nemlig omkring maks 5k ...
På forhånd tak ..
|