Bruger siden: 23 Februar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 74
Sendt: 23 Januar 2007 kl. 00:30 | IP-adresse registreret
Sjovt lydklip. Det lyder ret overbevisende i mine hørebøffer og i morgen når over- og underboer ikke sover, skal klippet fyres af på højttalerne. Som du skriver. må der findes mere af den slags "derude".
Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1100
Sendt: 23 Januar 2007 kl. 10:46 | IP-adresse registreret
har også hentet filen og lagt den på en cd. Skal høres i dag når jeg er hjemme igen fra job. Men nåede lige at trække den gennem en wave editor. Der er fuld skrald på dynamikken og kan se den lige bliver klippet i enkelte tilfælde..
Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 905
Sendt: 25 Januar 2007 kl. 13:51 | IP-adresse registreret
Det havde jeg slet ikke tænkt på. Men har haft den igennem Adobe og ja den klipper vist et par gange. Dog har jeg ikke kunne høre det. Men det giver altid et smil på læben at høre den
Men det lyder ikke helt som fyrværkeri pga. den overdrevne bass. Kan det skyldes roomgain eller hvordan? Nytårsaften er der jo næsten ingen hørbar bass.
Jeg læste engang her på forum om en eller anden gut der havde gået rundt i trafikken og til fest osv. med en stereooptager. Det skulle lyde vildt overbevisende. Nogen der kender noget til den? Eller andre optagelser af samme slags?
Det er jo feks. den slags man bruge til at indstille anlæg og afprøve grænser og den slags. Hvilket der jo er flere der har spurgt om herinde. Det kunne være sjovt hvis folk gad linke til den slags. Hvis der altså er nogen der kender noget til den slags.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum