| Sendt: 22 Januar 2007 kl. 09:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey All...
Jeg har igennem det sidste stykke tid gået og glædet mig helt vildt til at vi skal ha' vores nye lejlighed og til at jeg skulle ha' et pv60 op og hænge, men der gik sgu et skår i igår da jeg var til min lillebrors fødselsdag...
Min far har nemlig et pv60 og jeg har været ude og se fodbold med ham mange gange og har hver eneste gang været vild over billedet, men men men... nu var jeg der i dagslys igår, og de har gamle har fået nye hvide gardiner i deres stue, og damn der var da vildt meget genskin! Grunden til at jeg bekymre mig er nemlig at vores stue i den nye lejlighed ligger på hjørnet af bygningen, så der er mange vinduer!
Er der overhovedet nogen alternativer til pv60 i LCD og inden for 12-13.000 som MAX!? Da jeg var i TC syntes jeg at deres V2000 i 40" stod godt, men det er lige 2000,- for dyrt! Nogen vil forslå Toshiba, men synes da at deres billed var meget meget mat!? eller har jeg stået helt forkert...!? __________________ Det er efterhånden ret old-school:
Panasonic 37PV60EH
Pioneer VSX-1016-S
Pioneer DV-696AV-S
Pioneer S-SP410
Pioneer S-W90S
Playstation 3, 160GB, Slim
|