| Sendt: 22 Januar 2007 kl. 11:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har gået og kigget lidt på projektor og overvejer at købe mig en.
er kommet frem til at det nok skal være en af disse to, da priserne er nogenlunde ens:
Hitachi projektor PJ-TX300
Sony HS60
hvilken en af dem ville i foreslå og hvorfor?
og hvilke lærrede ville i mene var godt?
på forhånd tak __________________ Samsung LE40M87BDX
Sony STR-DA5000ES
Sony DVP-NS955V
2*SA1550
SA520AV
de sidste fire snakker vi ikke højt om, men de er der
Jamo E6SUB
Xbox 360
Wii
|