Hopla svende.
Så er der vist tid til en lille update af mit set-up. Tidligere bestod mit samlede set-up (på elektroniksiden) kun af Densen-produkter, men det er en saga blot, (næsten).
Den seneste tid er der sket lidt. Jeg er gået bort fra en alm. cd-afspiller (BEAT 400 Plus) og benytter nu en DAC/drev-kombination, med et betydeligt løft til følge.
Lydmæssigt er det en meget stor forbedring jeg oplever med den nuværende konstellation og det er kun på forstærkersiden, at jeg drømmer om at prøve noget andet p.t. Som et lille suplement ville en Nordost Thor da heller ikke være at foragte, men det må tiden vise, hvad der bliver råd til i den kommende tid.
Mit set-up består p.t. af følgende komponenter:

EMILIE S3 By Raidho Acoustics

Nærbillede af bånddiskanten i EMILIE S3, der er lavet af Michael Børresen. Må Gud være hans sjæl nådig, thi det er klasse.

EMILIE S3 set bagfra, med Nordost Valkyrja højttalerkabel. , (iøvrigt et framragende kabel).

"Trædepuderne" på Emilie S3, der består af 4 stk. Coldray Ceramic. Bruger den lidt større model af ColdRay til al min elektronik.

Densen BEAT 100 MK.V inkl. DP-01 Riaa-board indbygget.

Beat'en bagfra, med Nordost Heimdall interconnect, der er tilsluttet min Adyton DAC.

Nordost Heimdall interconnect med WBT NextGen. Superfine stik.

Densen Beat 100 med Nordost Valkyrja og Nordost Valhalla prototype netkabel.

Nordost Valkyrja tæt på. Det er bare kram, synes jeg. Dem er jeg meget glad for.

DP-01 RIAA-BOARD.

Oracle Alexandria Mk.III med Rega RB300 arm og Ortofon OM30Super PU. Ploven tilhører Gl. Jas, men jeg benytter den indtil Gl. Jas får fat i en passende RIAA til sit Burmester set-up. Håber, det tager lidt tid.

Min skønne lille baby, hvis jeg selv skal sige det. En Adyton DAC, modificeret med bl.a Nordost Micro Monofilament. En perle i mit set-up. Den formår at konvertere det digitale medie i sådan en grad, at det nærmest lyder analogt.

Et billede af DAC'en lidt tættere på. Kabinettet er lavet i 10 mm. tyk aluminium. En dejlig tung "tøs".

Adyton DAC bagfra med Nordost Heimdall og Nordost Silver Shadow digitalkabel. Et rigtigt godt match, synes jeg.

Sidste skud på stammen er mit "nye" drev/cdafspiller. TEAC VRDS 10 SE (årgang 2001). Jeg bruger den dog kun som drev og her er den fremragende. Stabiliteten selv!

DIY-stjerneboks. Er samlet på dette billede med Gaffatape, da jeg stadig var ved at konstruere den, på daværende tidspunkt.

Mit hjemmelavede rack, der er lavet i 40x40 glasblæst aluprofiler og hele herligheden støtter på Nordost Pulsar Points.

Samlet set-up, dog uden mine højttaler.
Det var vist alt for denne gang. Håber billederne var interessante nok.
Mvh. FLEX