Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. maj 2025 | 21:56   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Luxman-Pioneer-Thorens-Sony-Delperion (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Plissken
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 November 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 26 Januar 2007 kl. 13:33 | IP-adresse registreret  

***OBS! Alt udstyret - på nær cd afspilleren ryger til en side. Der er gang i et projekt som gerne skulle munde ud i et spændende mix af forstærkere fra New Zealand, Danmark og Holland - preamp fra Norge + højttalere som ikke er helt uberørt af Scanspeak hænder + lidt elektronisk delefilter og DIY - tråden vil blive opdateret eller flyttet når der er noget endeligt at vise frem  ***

Lidt nyt på side 3: Luxman og Pioneer SX-1250

Det er sjovt som ens præferencer og holdninger kan skifte - og hvorledes man griber sagerne an på forskellige måder.

I mit eksempel gik jeg fra mange år, med små kompakte anlæg, hvor stereo og surround var et fedt. Musikken blev stadig nydt - ingen tvivl om det. Men måden hvormed musikken blev formidlet var jeg ligeglad med. Men for cirka et år siden, efter et besøg hos en bekendt, fik jeg blod på tanden. Han spillede på et Rega setup, og der var jo ingen tvivl om at det spillede langt bedre end det jeg havde derhjemme. Weekenden efter troppede jeg op hos ham igen med noget af mit ynglings musik, og efter et par Chimay øl, og en hel aften med musik var sagen klar - der skulle en musikalsk forandring til.

Men som det totalt uvidende menneske jeg var, ville jeg ikke bare gå ned i den første og bedste butik, og bruge xxxxxx tusinde på et anlæg. Istedet er der blevet købt lidt hist og her, ofte demo modeller fra butikker, ligeså meget som der blev købt, ligeså meget blev der solgt igen - og jeg er med sikkerhed ikke færdig endnu - men jeg er efterhånden nået dertil, hvor de næste skridt vil blive en smule mere hårde ved økonomien, så derfor ville det nok være oplagt at begynde min tråd her - og se hvilken vej tingene vil gå.

På nuværende tidspunkt består setuppet af følgende:

Forstærker: Xindak XA6800SE (Ikke i setuppet mere)

Det er faktisk en lidt sjov historie tilknyttet denne forstærker. Jeg har i længere tid været på jagt efter en ny forstærker til at afløse min Sony TA-F707ES - og der er skam blevet fundet flere mulige kandidater. Dog på intet tidspunkt har der været en som bare et stukket ud fra mængden som værende "The One". Men efter jeg hørte megen ros af Xindak kablerne, og så at Stoplite.dk havde close out sale, gik jeg på opdagelse på deres hjemmeside, og fandt da også et sæt kabler jeg ville prøve (mere om dem længere nede). Rent tilfældigvis så jeg at der var en Xindak forstærker tilsalg også, en som har stået som demo hos dem. Efter lidt mailen frem og tilbage med Jimmy derfra, blev jeg enig med mig selv om at til prisen kunne det egentligt være lidt sjovt at prøve den.

Der blev leveret sammen med kablerne igår aftes, og har kun spillet i cirka 5 timer nu, men allerede nu er jeg faktisk ganske imponeret. Der har en knusende kontol over højttalerne, men er ikke overanalytisk som jeg har lagt mærke til at flere af de nye forstærkere jeg har lyttet til har tendens til. Den spiller med en dejlig varme - og efter både Tom Petty, Mozart, Phil Collins, Carl Orff og nu min reference skive - Salif Kieta "M'Bemba" - må jeg nok erkende at jeg er overbevist. Nu er jeg bare lidt spændt på hvordan Xindak kablerne vil lyde når de er spillet til.

Cd-afspiller: Sony CDP-X707ES

Jeg er til stadighed imponeret over denne afspiller, det er utroligt hvad man kan få for 2500 på brugtmarkedet. Fra første skive røg i, og til dags dato, har jeg ikke fundet en cd som denne Sony har haft nogle kvaler med - den er fantastisk, og jeg gnider mig stadig i hænderne over den handel. Der er med sikkerhed andre afspillere outthere, som kan slå denne på de små fine detaljer, dog har jeg endnu ikke fundet en afspiller der har kunnet levere så megen "Bang for the Bucks".

Jeg går dog stadig og overvejer om der måske skal leges lidt med en DAC, mest for at se hvilken vej det vil tage lyden - men der er et par andre indkøb som skal overståes først, så det må lige vente lidt endnu.

Højttaler: Delperion Calliste

Hvis man for et års tid siden fortalte mig at en stander højttaler kunne levere rigeligt med bas og dynamik, til at gøre de fleste musikgenre ære, vill jeg nok have klasket mig selv på lårene af grin. Men idag må jeg nok anderkende at sådan en stander højttaler ikke er helt uden evner. Det eneste musik der spiller i det lille hjem som viser lidt mangel, er når der sættes noget go' gammeldaws heavy på (AC/DC og Iron Maiden for lige at nævne to) samt de mere voldsomme klassiske koncerter, så kan man godt mærke at der mangler lidt bund. Men til alt andet der høres, leveres musikken fornemt, og det dejlige er at der er ingen skinger diskant, så selv efter en hel dags konstant musik, er der ingen lyttetræthed - og det er præcis sådan jeg gerne vil have det.

Men - der er jo altid et men. Er i større grad begyndt at lytte til mere klassisk, og et godt eksempel er Carl Orff' Carmina Burana, som til tider er ganske voldsom - der mangler jeg indimellem lidt mere bund, så jagten er så småt gået ind på en gulvhøjttaler som skal tage over - men der er en igangværende process, som sikkert vil tage en del tid at få overstået.

Pladespiller: Thorens TD 160 Super

Så er der dømt retro - min første pladespiller, siden jeg som ganske ung purk, arvede et all-in-one Schneider anlæg fra forældrene med indbygget pladespiller, hvorpå der blev høvlet noget "I don't like mondays" samt hvad man nu kunne finde i de gamles reol. Den gik i stykker da mig og en kammerat så en på Zig Zag (kan i huske det program overhovedet?) tv scratche på et sæt Technics - det ville vi også, dagen efter lå Schneideren på lossepladsen, og så var den æra ovre. Men efter ganske mange år, landede der en Thorens TD 160 Super i hyblen, og glæden har siden ingen ende ville tage. Men nu står jeg med et nærmest uoverskueligt dilemma. Jeg vil have lidt mere vellyd vredet ud af mine lp'er - så enten skal der ny wireing, ny arm og ny pu på Herr. Thorens - eller så skal der købes noget nyt. Begge dele tiltaler mig faktisk. Den gamle Thorens er lidt retro lækker, og har jo noget sjæl. Men hvis man køber noget helt nyt eller let brugt, burde man kunne samle et sæt på én gang. Ligger og roder rundt i segmentet 10.00 - 15.000 for pladespiller, arm og pu. Og her er mulighederne jo intet mindre end imponerende.

Men pladespillerne problematikken bliver nok det næste der skal kigges på, da jeg må erkende mig noget hårdt ramt af vinyltism - og det lader ikke til at feberen er på tilbagetog endnu.

Kabler: Alt for mange - et miks af mange mærker pt.

Jeg var lidt i syvsind ang. kabler, og deres indvirkning på lyden - eller mangel på samme. Dog fik jeg syn for sagen da jeg for en del måneder siden gik fra et lidt mørkt og bastungt højttaler kabel, og til et Clearwater i KvK konfig. Lyden blev meget lysere, og især bassen blev renset. Men trangen til at prøve noget nyt, trækker jo i os alle. Så da jeg så at Stoplight solgte ud af det sidste Xindak, slog jeg til. Så nu sidder der et sæt Xindak FS 3.0 og selvom de kun har spillet siden denne morgen, må jeg alligevel kippe lidt med flaget. Bassen er kontrolleret - men der hvor jeg har kunnet mærke den store forskel, er i diskanten - som er blevet mere opløst, og trækker lyden lidt frem, hvor Delperionen normalt er en smule tilbagelænet.

Jeg har i længere tid fulgt den til tider noget ophedede diskussion omkring netkabler og dennes indvirken på lyden. Så en mail til Gorm fra GM Sound, og der var et sæt DIY
2,5mm² Special på vej sammen med en stikdåse. Om det har en speciel indvirkning på lydkvaliteten i sig selv, ved jeg ikke med sikkerhed. Men det har utivlsomt fjernet noget af den støj som jeg normalt har oplevet skabes når et netkabel ligger for tæt på signal/højttalerkablerne - så det er da yderst positivt.

Mit næste kabel projekt bliver at skifte netkabel på cd afspilleren - ikke nogen dyr operation, men er lidt i tvivl omkring hvordan det skal gøres, her tænker jeg på om der skal loddes osv. - så skal lige have undersøgt sagen, så det kan blive gjort ligeledes.

Signal kablerne er pt. lidt min akilleshæl - der har været en del igennem møllen, ligenu sidder er en kraftig fætter fra V&M - men har da lidt kig på om der også skal en Xindak ind her.

Men sådan ser det ud pt. - der vil uden tvivl blive skiftet ud i det med tiden, men som det er ligenu er det ikke helt slemt at lytte til vil jeg sige. Men som nævnt ovenover, er der lidt planer og tanker, som skal føres ud i livet her i 2007 - men mon ikke det skulle kunne lade sig gøre.

Ris og ros - og især kontruktiv kritik modtages med glæde og applaus

Jeg ved jo hvor pjattede i er med lidt foto, så tiltrods for kummerlige lysforhold, får i da lidt her og kigge på.

Har primært taget billeder af den Xindak forstærker, da i jo nok kender de andre konponenter ganske godt i forvejen - men hvis der er andet der skal taget billeder af, så sig endelig til :)

Synes faktisk de er sluppet ganske hæderligt fra denne konstruktion

Got a woody?

Efter en del timers spiller, bliver den godt lun, men umiddelbart virker det til at den varme bliver afledt ganske godt.

Når bare enden er god....

Man kunne jo næsten bygge et hus af al det træ.

Har absolut intet fornuftigt at sige til det billede - ud over at Thin Lizzy er sprødt på vinyl!

Blev faktisk positivt overrasket over Xindak kablet her. På billedet så det ikke specielt kraftig ud - de ord tager jeg i mig igen, det er mildest taget grande

Well - for en mand med 10 tommelfingre, virkede det her som lidt af en opgave...

...Men 10 minutter efter så det nu meget rigtigt ud.

Så er der ikke mere for den 25 øre - jeg vil forsøge at holde tråden opdateret løbende - hvis jeg går i stå, skal i bare losse til mig. Men som nævnt længere oppe, tager jeg gerne imod forslag til de problem stillinger jeg har nævnt, samt almen ris  og måske endda ros

Og så skal der da lyde et stort og hjerteligt God Weekend herfra !!

And pick up your pay check
Til top Vis Plissken's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Plissken

pauseklovn
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Maj 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 26 Januar 2007 kl. 13:37 | IP-adresse registreret  

Hej

Flot Flot

Må jeg spørge til kablerne...Øheee dem til Højtalerne hvordan ser de ud v forstærkeren?

Og hvor har du købt dem ?

MVH JAN

Til top Vis pauseklovn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pauseklovn

Marius
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2004
Lokalitet: Sverige
Sendt: 26 Januar 2007 kl. 13:44 | IP-adresse registreret  

Smukt setup..
Kan spessielt li dine ht

Præsten
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 26 Januar 2007 kl. 13:49 | IP-adresse registreret  

Det ser sgu flot ud, Plissken! Og den måde du fortæller at dit syn på musik og anlæg har udviklet sig på lyder helt rigtig. Det er godt at give sig tid til at overveje de ting man har kig på, selv om det er svært at lade være med bare at gå ud og købe det

Dine Delperion højttalere er virkeligt flotte. Mangler dog selv at høre dem.

Hvad angår din jagt på en evt ny pladespiller, så vil jeg som kandidat påpege The Funk Vector fra The Funk Firm. Jeg købte sådan en i december, og den er jeg utrolig glad for. Den spiller fantastisk, og så har den så sandelig også "the looks"

/Præsten

Undervands-Rugby
Præstens OB1
Til top Vis Præsten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Præsten

NESREDNA
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 December 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 26 Januar 2007 kl. 14:03 | IP-adresse registreret  

Super-bekræftigende indlæg. Det var sådan det hele startede 

Og virkelig et flot anlæg!

Undervejs: Cowon D2 > Ety4P
Til top Vis NESREDNA's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NESREDNA

Plissken
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 Januar 2007 kl. 14:05 | IP-adresse registreret  

Jamen det må du da :)

Håber det her billede kaster lidt lys over sagerne. Kablet er købt hos Stoplite.dk - Jimmy Frisk der, er en yderst behagelig mand at snakke med.

pauseklovn skrev:

Hej

Flot Flot

Må jeg spørge til kablerne...Øheee dem til Højtalerne hvordan ser de ud v forstærkeren?

Og hvor har du købt dem ?

MVH JAN

Plissken
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 Januar 2007 kl. 14:07 | IP-adresse registreret  

Marius skrev:

Smukt setup..
Kan spessielt li dine ht

Mange tak

Er også utroligt glade for dem, med de har nu engang de begrænsninger som størrelsen og enhederne fysik udstikker - men det er jo et luksus problem kan man sige :)

Plissken
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 Januar 2007 kl. 14:09 | IP-adresse registreret  

Præsten skrev:

Det ser sgu flot ud, Plissken! Og den måde du fortæller at dit syn på musik og anlæg har udviklet sig på lyder helt rigtig. Det er godt at give sig tid til at overveje de ting man har kig på, selv om det er svært at lade være med bare at gå ud og købe det

Dine Delperion højttalere er virkeligt flotte. Mangler dog selv at høre dem.

Hvad angår din jagt på en evt ny pladespiller, så vil jeg som kandidat påpege The Funk Vector fra The Funk Firm. Jeg købte sådan en i december, og den er jeg utrolig glad for. Den spiller fantastisk, og så har den så sandelig også "the looks"

/Præsten

Mange tak, ved godt det ikke er i hign-end klassen - men Rom blev ikke bygget på en dag.

Ja, har godt set den Funk Vector du har, men kan simpelthen ikke komme til enighed med mig selv omkring designet. Kan ikke finde ud af om det er lidt for smart - eller om det er dejligt forfriskende - det ender nok med at jeg må ud og se det live. Men på den anden sige, det er jo lyden som kommer ud af den som tæller.

Nickname
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Dobb.profil

Bruger siden: 07 Januar 2007
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 26 Januar 2007 kl. 19:53 | IP-adresse registreret  

Hej

Ganske lækkert setup du har dig der, du har valgt nogle gode komponenter til fornuftige priser, det kan jeg godt lide.  

Lyder det lige så godt som det ser ud ?

Hvilken PU har du på din Thorens pladespiller ?

Nu da du har delperion højttalere, og vil have nogle med lidt mere bund, har du så lyttet til de lidt større modeller af Delperion højttalerne ?

Hvis du har lyttet til de større delperion højttalere, hvordan lyder disse så ?

Det var mange spørgsmål på en gang.

Plissken
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 Januar 2007 kl. 20:11 | IP-adresse registreret  

Nickname skrev:

Hej

Ganske lækkert setup du har dig der, du har valgt nogle gode komponenter til fornuftige priser, det kan jeg godt lide.

Go'aften

Ja, well prisen har ligesom været en følge sygdom af at jeg har prøvet en del på det sidste år - så har ikke købt noget til voldsomme priser. Men har snuset mig lidt frem til hvilken lyd jeg vil have - nemlig den lidt varme og en lille smule tilbagelænet, da det for mig har været det som har været mest langtids lyttevenligt om man vil.

Nickname skrev:
Lyder det lige så godt som det ser ud ?

Nu skal jeg jo ikke kunne dømme hvor godt det ser ud, men synes faktisk det lyder helt godt ja.

Nickname skrev:
Hvilken PU har du på din Thorens pladespiller ?

Den PU jeg benytter er en Ortofon Super OM 40 (med det navn på den jo være fantastisk hehe, de er gode til at skrive sådan nogle superlativer ind i deres produktnavne) - men den fulgte med den gamle svend, og har ikke haft brug for udskiftning endnu.

Nickname skrev:
Nu da du har delperion højttalere, og vil have nogle med lidt mere bund, har du så lyttet til de lidt større modeller af Delperion højttalerne ?

Hvis du har lyttet til de større delperion højttalere, hvordan lyder disse så ?

Vedr. Delperion - så er svaret nej. Har ikke lyttet til Delperion Sinope, men den er skrevet på min to do liste.

Nickname skrev:
Det var mange spørgsmål på en gang.

Jamen så håber jeg da at jeg fik svaret nogenlunde fyldestgørende på dem :)

Sjoenne
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 20 Oktober 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 26 Januar 2007 kl. 20:43 | IP-adresse registreret  

Lækkert udstyr!

Er især vild med højttalerne! Og så designet på den der Xindak Amp.. det er virkelig imponerende finish - hvilken prisklasse ligger den i?
Til top Vis Sjoenne's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sjoenne

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 26 Januar 2007 kl. 20:51 | IP-adresse registreret  

Din forstærker og dine ht er jo direkte smuk!

Det er ikke ofte jeg "uddeler denne karakter" men jeg synes virkelig det ser godt ud

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset

Plissken
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 Januar 2007 kl. 21:51 | IP-adresse registreret  

Mange tak da :)

Ja, er faktisk også faldet ret meget for den. Prisen, jeg aner ikke hvad ny prisen er på den Xindak, købte den som værende en demo til 4000, så det er jo på ingen måde noget man kan kalde dyrt.

Lige nu er jeg på jagt efter en RIAA som passer lidt ind i designet, mon ikke Holfi har lavet en med træfront - det er det eneste navn som jeg lige umiddelbart kan komme på.

Sjoenne skrev:
Lækkert udstyr!

Er især vild med højttalerne! Og så designet på den der Xindak Amp.. det er virkelig imponerende finish - hvilken prisklasse ligger den i?

Plissken
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 Januar 2007 kl. 21:54 | IP-adresse registreret  

Tusind tak Rattan - men jeg vil nok mene æren ligger hos kontruktørerne af tingene

Men synes også der er et gennemgående god finish på tingene - også når man kommer tættere på og føler og piller lidt ved det. Så jeg er da så absolut tilfreds .... indtil videre

rattanhuset skrev:

Det er ikke ofte jeg "uddeler denne karakter" men jeg synes virkelig det ser godt ud

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 26 Januar 2007 kl. 22:02 | IP-adresse registreret  

Plissken skrev:
Tusind tak Rattan - men jeg vil nok mene æren ligger hos kontruktørerne af tingene

Men synes også der er et gennemgående god finish på tingene - også når man kommer tættere på og føler og piller lidt ved det. Så jeg er da så absolut tilfreds .... indtil videre

rattanhuset skrev:

Det kan du have ret i, men det er trods alt dig som har slæbt den hjem, omend den nok ikke er speciel tung... Det er en kineser

Faktisk troede jeg prisen på sådan en fætter var en del højere pga finishen, men flot er den i alle tilfælde som sagt.

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset

Plissken
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 Januar 2007 kl. 22:05 | IP-adresse registreret  

Kampvægten på den er 20 kilo - så det er måske ikke en super sværvægter - men vil da ikke kalde den praktisk

rattanhuset skrev:
Plissken skrev:

rattanhuset skrev:

Det kan du have ret i, men det er trods alt dig som har slæbt den hjem, omend den nok ikke er speciel tung... Det er en kineser

Faktisk troede jeg prisen på sådan en fætter var en del højere pga finishen, men flot er den i alle tilfælde som sagt.

Plissken
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 Januar 2007 kl. 11:58 | IP-adresse registreret  

Så er den gal igen - er faldet over en RIAA - mere info om den når den lander i det lille hjem

Scatcat
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 28 Januar 2007 kl. 07:21 | IP-adresse registreret  

Nå, så det var derfor at Xindak FS 3.0 kablet forsvandt på Stoplite´s website.   Har selv FS 1.0 kablet.

Fedt setup. Der er noget æstetisk over et anlæg der ikke er rent "metalisk"  Og med den retro-bølge der kører pt.

Og dine højttalere. Intet mindre end "mums". Troede lige i min 1/4 brandert at det var Peak Consult

Er selv røget på rørvogn og i en plovfure. Og da jeg ikke ku´ få fat i en 707 "måtte" jeg nøjes med en Marantz CD-16

DER ER HÅB FORUDE FOR ANALOG FREAKS, FOLKENS

Hvad er dit indtryk af W&M kablet?

(Hvis du skal vide noget om Thorens, så prøv en pb til Krenzler. Han gav mig gode råd om min Thorens 320 Mk III)

Plissken
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 Januar 2007 kl. 15:22 | IP-adresse registreret  

Hey Scatcat

Mange tak - ja det var mig der nuppede det kabel, var ellers lidt i tvivl omkring hvordan det ville spille, men enhver tvivl er blevet gjort til skamme, det er et super lækkert kabel

Det var faktisk først da jeg fik sat forstærkeren ind i racket, og stod og kiggede på det, at jeg lagde mærke til hvor meget træ der var i setuppet, men synes også det har lidt en charme, fremfor de mange spejlblanke fronter jeg ser rundt om.

Det er sjovt du siger det omkring Delperionen, der er faktisk flere som i korte øjeblikke har fået samme ide Men da jeg aldrig har hørt den Peak Consult spille, skal jeg intet kunne sige om sammenligninger på det område, men har svært ved at tro at Delperion'en kan noget som Peak'en ikke kan - dertil er prisforskellen alt for stor.

Kender ikke den Marantz der, men hvad 707'eren angår, vil der nok gå lange tider inden den bliver vraget, den spiller bare eminemt - sådan sådan gammelt grej er skam ikke helt håbløst må man sige :)

Ang. V&M kablet - well det er faktisk ganske udemærket, der er lidt attack i lyden og så er det solidt afskærmet. Dog er jeg lidt på jagt efter et kabel med en smule mere detaljer, men sådan er det vel altid - man er aldrig tilfreds

Nu du nævner den Thorens - jeg er kommet frem til at den får lov at spille som den er nogle måneder endnu, men så bliver den vraget for en helt ny, om det bliver en VPI, Rega, Funk Firm eller hvad det ender med, har jeg absolut ingen anelse om, men glæder mig til at få prøvet nogle rundt om

Scatcat skrev:

Nå, så det var derfor at Xindak FS 3.0 kablet forsvandt på Stoplite´s website.   Har selv FS 1.0 kablet.

Fedt setup. Der er noget æstetisk over et anlæg der ikke er rent "metalisk"  Og med den retro-bølge der kører pt.

Og dine højttalere. Intet mindre end "mums". Troede lige i min 1/4 brandert at det var Peak Consult

Er selv røget på rørvogn og i en plovfure. Og da jeg ikke ku´ få fat i en 707 "måtte" jeg nøjes med en Marantz CD-16

DER ER HÅB FORUDE FOR ANALOG FREAKS, FOLKENS

Hvad er dit indtryk af W&M kablet?

(Hvis du skal vide noget om Thorens, så prøv en pb til Krenzler. Han gav mig gode råd om min Thorens 320 Mk III)

CRC1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2005
Lokalitet: København
Sendt: 28 Januar 2007 kl. 15:41 | IP-adresse registreret  

Hej Plissken.

Meget flot anlæg du har dig, jeg er især imponeret over designet på dine højttalere, de er rigtig pæne!!

Meget spændende at du harfået et så godt forhold Xindak's produkter. Jeg har selv et sæt er deres netkabler, også købt igennem udsalget ved stoplite, det er en rigtig god kvalitet til prisen og meget fornuftig opbygning!Også din forstærker ser meget fornuftig ud, konstruktionsmessigt og de er sluppet rigtig godt fra deres trædesign som i nogle tilfælde kan være lidt "farligt" når de er så in at vælge stål/alu.

Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes