Sendt: 30 Januar 2007 kl. 20:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er den generalt lykkelige ejer af et sony tv (KE-P37XS1) men efter jeg for et årstid siden ville sætte min pc (MCE2005) til blev jeg sku lidt ked... der er INGEN smarte tilslutnings mulighedder ud over component og scart... Jeg har læst mig til at sådan et kabel http://www.myhometheater.homestead.com/vgacable.html skulle kunne sættes til mit GFX (Nvidia FX5500) Jeg har prøvet alle guides og lignede, og har været forbi ALLE, eller de fleste internet sider... Nu er jeg snart desperat er der nogen der kan hjælpe mig i den rigtige retning, da jeg ik lige syntes at jeg er tilfreds med s-video kablet jeg bruger nu. Er der virkelig ik andre løsninger end at købe et svine dyrt GFX kort (AGP) med component ud.
Jeg har lavet et af de ovenstående kabler, men når jeg sætter det til sker der ik en skid... når jeg på tv´et skifter til AV fra TV, kommer billedet frem i underlige farver og striber (uden jeg har taget nogle piler...) i 2 sek. for derefter at vise sort skærm og nogle gange skriver tv´et udenfor signal. Sony´s hotline pr. mail et IK til nogen hjælp HAR prøvet, nu har de jo solgt mig et TV hvorfor så yde nogen som helst form for hjælp...
Tak for alle de gode råd og guides, jeg har læst her på forumet, og tak for alle de gode råd jeg forhåbentlig får til mit problem ;)
KOBS
|