| Forfatter |
|
michaelsjepsen Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2007 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 33
|
| Sendt: 02 Februar 2007 kl. 16:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
LaMancha Forum Bruger

Bruger siden: 22 Marts 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 159
|
| Sendt: 03 Februar 2007 kl. 12:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan helt sikkert anbefale Logitech, har selv dens lillebror.
Den har gjort at jeg, siden jeg har brugt en hel dag på at sætte den op, ikke har set de originale remotes siden!
Dette må jo være det absolut vigtigste.
QED Qunex 3
QED Silver Bi-Wire
TaraLabs Missing Link
32 PF 9731D
[URL=http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=28514&PN=1]Se mit anlæg her
|
| Til top |
|
| |
mr.Thomsen Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juni 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 317
|
| Sendt: 05 Februar 2007 kl. 16:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min eneste erfaring er at jeg ikke kan lide dem hvor der kun er display på, de ser smarte ud, men i 9 ud af 10 tilfælde kikker man ikke på fjernbetjeningen når man bruger den man føler sig frem og det kan man ikke med dem!
De valgte ser ok ud.... __________________ "Så slap vi af med Saddam Hussein.., - så mangler vi bare Nik & Jay!"
|
| Til top |
|
| |
Ducky Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juli 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 17
|
| Sendt: 05 Februar 2007 kl. 17:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
WhatHiFi har lavet en gruppetest af universalfjernbetjeninger i deres januar udgave (mener det var januar).
Philipsen fik 4 ud af 5 stjerner og bl.a. ros for den lækreste finish af alle de testede modeller. Logitech var også repræsenteret og fik 5 ud af 5 stjerner -> men jeg mener at det var en af deres topmodeller og ikke den du har anført.
Går selv i købstanker vedr. en universal fjernbetjening - og mener nok efterhånden at have besluttet mig for Philipsen. Der findes andre modeller der har flere funktionaliteter, men jeg tror Philipsen vil se pænest ud på mit stuebord.
Mvh.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 05 Februar 2007 kl. 17:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Det lyder også til at Logitech´en er ret svær og tidskrævende at programmere.
Ved du noget om hvordan Philips er at programmere ?
|
| Til top |
|
| |
Ducky Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juli 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 17
|
| Sendt: 05 Februar 2007 kl. 17:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej - jeg har ingen personlige erfaringer, men jeg synes generelt at Philipsen har fået pæne bemærkninger ang. brugervenlighed i de test jeg har læst.
Fandt iøvrigt en test fra PCWorld hvor Philipsen sammenlignes med 550 fra Logitech;
http://www.pcworld.com/printable/article/id,125764/printable .html
Lader til at Philipsen er vinderen!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 16 Februar 2007 kl. 13:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
andersena Branchemedlem

PowerMill Service
Bruger siden: 09 Februar 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 758
|
| Sendt: 16 Februar 2007 kl. 14:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har købt mig sådan en philips sru9600. den er super nem at programmere. man behøver SLET ikke manualen da den stiller alle relevante spørgsmål i det lille display. den har en virkelig omfattende kode database. den er forholdsvis nem i hverdagen, dog en anelse stor men jeg giver ret i at man som regel bliver nødt til at kigge på en RCU med disp! envidere er hjulet i midten en smule plastic agtigt.. hvilket er meget trist når RCU'en ellers er så gennemført og stilfuld. kender intet til logitechen. men philipsen er virkelig lækker og smuk. mine varmeste anbefalinger  kig evt på www.fjernbetjeninger.dk
|
| Til top |
|
| |
DenUkendteFisk Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 160
|
| Sendt: 16 Februar 2007 kl. 14:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har selv den philips du har kig på og jeg er super glad for den. Der er allerede inkodet rigtig mange modeller på den. Så man starter med at prøve dem af, hvis din model så ikke lige skulle ligge der iblandt så kan man kode alle knapper ind vha den gamle fjernbetjening. Det er så lækkert. F.eks. virkede den slet ikke med vores medion tv eller projektor, men efter at ha kodet alle de knapper ind som vi bruger kan den nemt styre tv og alt andet elektronik jeg nu har
__________________ Don't ever argue with an idiot, he will bring you down to his level and beat you with experience
|
| Til top |
|
| |