Emne: B&W 803D - B&W 802D ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
svanen Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 154
|
| Sendt: 02 Februar 2007 kl. 16:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har en kammerat, der tænker på at købe enten B&W 802D eller 803D.
Skulle der være en M/K, der ejer en af ovennævnte højttalere og som ikke har noget imod et besøg af undertegnede + kammerat til en "lytter", hører jeg gerne nærmere. __________________ Mvh Svanen
JBL 4341, Sony X707ES, AA-DTI, XDP, PS1, PS4, Krell KAV 400xi, Analysis Plus Silver Oval In, AudioQuest Gibraltar, VdH DM300MK2
|
| Til top |
|
| |
Wizdrake Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 418
|
| Sendt: 02 Februar 2007 kl. 16:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Findes der ikke en klubben afdeling der har dem stående ?? ..
__________________ make it great
- Min kollegiebio
|
| Til top |
|
| |
svanen Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Februar 2007 kl. 17:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Wizdrake
Jo - vi kunne da sikkert godt finde et eller to steder, hvor de havde den ene eller dem begge. Men jeg tror på, at man får "more value for money", af en der har haft dem et stykke tid og gjort sig sine erfaringer, måske endda i forskellige set-ups mht. amp, cd og kabler.
Og så er der jo lige hyggen ved at skulle på hifi-besøg! __________________ Mvh Svanen
JBL 4341, Sony X707ES, AA-DTI, XDP, PS1, PS4, Krell KAV 400xi, Analysis Plus Silver Oval In, AudioQuest Gibraltar, VdH DM300MK2
|
| Til top |
|
| |
svanen Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Februar 2007 kl. 09:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der slet ingen ejere af ovennævnte højttalere, der lige kan afsætte en halv times tid til en "lytter". Vi kommer overalt - dog ikke Bornholm
__________________ Mvh Svanen
|
| Til top |
|
| |
|
|
Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg. Dette emne er lukket.
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|