| Sendt: 24 December 2003 kl. 15:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa med jer..
Jeg regner med at købe en Yamaha RX-V440 efter jul, men er lidt i tvivl om hvad jeg skal gøre med højtalerne.
Jeg har allerede et par Jamo CORNET 40 IV, som jeg ikke rigtig ved hvor gode er, og ved så ikke helt om jeg bare skal købe et par højtalere mere og en center, eller om jeg måske skulle prøve Dali Trio.. Hvis jeg beholder Jamo CORNET 40 IV højtalerne, så havde jeg regnet lidt med at købe B&W DM303, og en eller anden rimelig billig center. Hvilket velsagtens kommer til at koste lidt over 3000? Forslag til centerhøjtaler også ???? Eller Dali Trio, som jeg fik af vide af en på forummet ved www.filmz.dk, at de skulle være rimelig gode, men det er jo primært et filmforum, som ikke beskæftiger sig så meget med teknikken.
Hvad skal jeg gøre? Håber der er nogen der har nogle erfaringer med Dali Trio? De skal primært bruges til film, og en smule musik, og det er bare til "husbehov".
Måske andre forslag, bare max 4000. Og som sagt har jeg de to jamohøjtalere, som nok godt kan bruges til den nye reciever?
På forhånd tak. - og god jul forresten..
Hilsen Alex
|